|

چگونه می توان طرح امکان سنجی شهرسازی تهیه کرد

برای تهیه طرح امکان سنجی شهرسازی می توان روش های بسیار زیادی را مشاهده نمود. برای ارائه این طرح ها مراحل بسیار زیادی وجود دارد که مهندسین مشاور شهرسازی انجام می دهند.

مقدمه

در هر پروژه شهرسازی یکی از مهم ترین بخش ها که افراد باید به آن توجه داشته باشند امکان سنجی می باشد. طرح امکان سنجی شهرسازی را در زمینه های مختلف مورد بررسی قرار داده و بالاترین کیفیت را باید ارائه داد. باید توجه داشت که هرچه کیفیت این طرح بالاتر باشد قطعا می توان راحت تر امکان سنجی را انجام داد. در طرح توجیهی شهرداری بخش های بسیار زیادی را می توان مشاهده نمود. برای تهیه طرح امکان سنجی شهرسازی می توان روش های بسیار زیادی را مشاهده نمود. هرچه کیفیت موجود در این طرح ها بالاتر باشد قطعا بسیار سریع تر مورد پذیرش قرار می گیرند. برای ارائه این طرح ها مراحل بسیار زیادی وجود دارد. برای اینکه یک پروژه به راحتی بتواند مجوز های لازم را دریافت کند باید بهترین طرح امکان سنجی را ارائه کرد.

باید توجه داشته باشید که کیفیت موجود در این طرح ها بسیار با اهمیت می باشد. هرچه کیفیت موجود در این طرح ها بالاتر باشد قطعا می توانید بسیار راحت تر مجوز ها را دریافت کنید. در زمینه شهرسازی تمامی مجوز های لازم توسط شهرداری صادر می شوند. برای اینکه در کمیسیون ماده پنج برای بار اول و به راحتی طرح شما موفق باشد باید بهترین امکان سنجی را انجام داده باشید. باید توجه داشته باشید که ایجاد تغییرات مختلف در حوزه قانون بسیار با اهمیت می باشد.

رعایت کردن تمامی مفاد و قوانین اجرایی در شهرداری کاری بسیار سخت می باشد. برای اینکه یک طرح بسیار قوی را ارائه کنید باید تمامی قوانین و مقررات موجود را مورد بررسی قرار دهید. یکی از بهترین حالت های ممکن برای تهیه یک طرح امکان سنجی خوب استفاده از مجموعه های متخصص می باشد. مجموعه هفت شهر آریا را می توان به عنوان یکی از بهترین مجموعه های موجود در نظر داشت. این مجموعه با داشتن سابقه بسیار عالی در زمینه تدوین و ایجاد طرح های مختلف بسیار شناخته شده می باشد.

1

طرح امکان سنجی شهرسازی

 

مراحل تهیه طرح توجیهی شهرسازی

برای طرح توجیهی شهرسازی می توان مراحل و قسمت های بسیار زیادی را شرح داد. کیفیت موجود در این طرح ها را می توان به شکل های مختلف مورد بررسی قرار داد. هرچه مراحل انجام شده دقیق تر و با کیفیت تر باشند می توان بسیار سریع تر طرح را تهیه نمود. در مجموعه های دقیق این مراحل با توجه به نوع و حجم پروژه ها انجام می شوند. در تهیه طرح توجیهی شهرسازی می توان در حالت های مختلف کیفیت را در اختیار داشت. هرچه کیفیت موجود در این طرح ها بالاتر باشد می توانید راحت تر و بهتر مجوز ها را اخذ کنید. یکی دیگر از فواید این طرح ها جذب سرمایه گذاران مختلف می باشد. در ادامه برخی از مراحل تهیه و تنظیم طرح توجیهی شهرسازی را برای شما شرح خواهیم داد.

  • مشخصات مجری طرح: در یک طرح توجیهی قوی باید مجری طرح معلوم باشد. معرفی مجری طرح به صورت کامل با یک رزومه مشخص می تواند در اخذ مجوز های بسیار تاثیر گذار باشد. مالک باید با توجه به نوع تغییرات خود مجری را انتخاب کنید. در انتخاب مجریان مختلف بهتر است که از مهندسین مشاور کمک بگیرید. تمامی مشاوره های لازم را می توانید از هفت شهر آریا دریافت کنید.
  • مشخصات طرح: در یک طرح جامع و کامل باید مشخصات و ویژگی های پروژه به خوبی شرح داده شود. این مشخصات باید بتوانند به صورت کامل و جامع برخی از ویژگی های موجود را به صورت دقیق شرح دهند. بررسی انواع مشخصات می تواند به شما سرمایه گذاران نیز بسیار کمک کند. مشخصات کلی طرح برای سرمایه گذاران بسیار با اهمیت و قابل توجه می باشد.
  • مجوز های مختلف: یکی از مراحل توجیهی شهرسازی دریافت مجوز های مختلف می باشد. باید در زمینه های مختلف و برای اقدامات متنوع مجوز های لازم را کسب نمایید. یکی از مهم ترین مراحل در تهیه طرح توجیهی دریافت مجوز می باشد. دقت داشته باشید که برخی از مجوز ها را قبل از تهیه طرح دریافت کرده و برخی دیگر را بعد از تهیه این طرح دریافت خواهید کرد.

2

طرح امکان سنجی شهرسازی

 

مطالعات اقتصادی در طرح امکان سنجی شهرسازی

یکی از قسمت های بسیار با اهمیت در طرح امکان سنجی شهرسازی که در زمینه های متفاوت مورد نیاز می باشد مربوط به بحث مالی و اقتصادی است. کیفیت طرح ها باید به گونه ای باشد که به خوبی تمامی موارد مربوط به بخش اقتصادی را بیان کند. بخش اقتصادی در کمیسیون ماده پنج به صورت ویژه ای مورد بررسی قرار می گیرد. کیفیت طرح ارائه شده در بخش مالی می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما داشته باشد. یکی از مزایای بسیار عالی در این زمینه جذب سرمایه گذاران می باشد. باید توجه داشت که تمامی پروژه های موجود به سرمایه نیاز دارند. بخش اقتصادی موجود در یک طرح امکان سنجی می تواند برای سرمایه گذاران مختلف جذاب باشد.

اگر در تدوین این طرح جزئیات و بخش های مختلف را مد نظر قرار دهید قطعا می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین سرمایه را تامین کنید. تامین سرمایه کافی برای پروژه های مختلف به وسیله طرح امکان سنجی شهرسازی بسیار جذاب می باشد. سرمایه گذاران بسیاری نیز وجود دارند که این طرح ها را زیر نظر می گیرند. این افراد به دفاتر و مجموعه های مختلف مراجعه کرده و طرح های مختلف را مشاهده می کنند.

 جمع بندی

یکی از بهترین مجموعه های موجود که می تواند بالاترین کیفیت در امکان سنجی را برای شما به وجود بیاورد هفت شهر آریا می باشد. مهندسان هفت شهر آریا به خوبی در تمامی زمینه های موجود می توانند به شما کمک کنند. استفاده از یک مهندس مشاور باتجربه و حرفه ای برای دریافت مجوز های لازم بسیار ضروری می باشد.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها