|

واریز بیش از ۶۸ میلیارد تومان سود باقی‌مانده برای سهامداران عدالت

معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از واریز ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سود باقی‌مانده برای سهامداران عدالت در روز جاری خبر داد.

واریز بیش از ۶۸ میلیارد تومان سود باقی‌مانده برای سهامداران عدالت

محمود حسنلو در مورد عملکرد واریز سود باقیمانده و جامانده سهامداران عدالت گفت: امروز دوم مردادماه سومین مرحله از پرداخت سود جاماندگان سهام عدالت انجام شد.

وی افزود: واریز سود جاماندگان سهام عدالت امروز در قالب ۱۷۷ هزار تراکنش بانکی از طریق سامانه سجام به طور متمرکز انجام شد که از این تعداد حدود ۸۶ هزار تراکنش مربوط به سود مانده عملکرد سال ۹۸ سهام عدالت بود که این سودها در سال ۹۹ به حساب عمده سهامداران واریز شده بود و عده‌ای به دلیل نداشتن شماره شبا جا مانده بودند. همچنین ۹۱ هزار رکورد و تراکنش مربوط به سال ۹۹ بود که در آخر سال ۱۴۰۰ واریز شده بود و عده‌ای جا مانده بودند.

معاون عملیات شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارزش سود باقی مانده پرداختی سال ۹۸ سهام عدالت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که امروز انجام شد ۱۴ میلیارد تومان عنوان کرد و همچنین ارزش سود باقی مانده سود ۹۹ که امروز واریز شد ۵۴ میلیارد تومان و مجموع سودهای باقی مانده سهامداران که امروز واریز شد ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که به حساب سهامداران عدالت واریز شد.

حسنلو اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار سهامدار عدالت هستند که شماره شبای درستی از آنها در اختیار نداریم، بنابراین از سهامداران عدالت درخواست می‌شود در اسرع وقت به سامانه جامع اطلاعات مشتریان، سجام مراجعه کرده و شماره شبای حساب بانکی مربوط به خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در آنجا ثبت کنند و وقتی این اطلاعات جمع‌آوری شد در نوبت‌های بعدی واریز سود، سودهای مانده آنها به حسابشان واریز خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها