|

microsoft crm چیست؟ آشنایی با مایکروسافت داینامیک 365

در این مقاله قصد داریم به این موضوع که microsoft crm چیست بپردازیم و کاربردهای مایکروسافت داینامیک 365 را نیز برای شما عزیزان توضیح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

microsoft crm چیست؟ آشنایی با مایکروسافت داینامیک 365

microsoft crmچیست؟

با مایکروسافت داینامیک 365 آشنا شوید. متا: در این مقاله قصد داریم به این موضوع که microsoft crm چیست بپردازیم و کاربردهای مایکروسافت داینامیک 365 را نیز برای شما عزیزان توضیح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

microsoft crm چیست؟ آشنایی با مایکروسافت داینامیک 365

اگر تا به حال به دنبال یک CRM برای کسب‌وکار خود بوده اید، مسلما با واژه مایکروسافت داینامیک سی آر ام یا مایکروسافت داینامیک 365 برخورده‌اید. حال اگر برای شما این سؤال پیش آمده است کهmicrosoft crm چیست، باید بگوییم که جای درستی آمده‌اید تا به پاسخ این سؤال خود برسید.

 

microsoft crm چیست؟

قبل از آن که به پاسخ سؤال microsoft crm چیست بپردازیم، لازم است بدانید که این نرم افزار، یکی از محبوب‌ترین نرم افزار های سی آر ام در جهان می‌باشد که توسط مایکروسافت در سال 2001 راه اندازی شد. تیمی که در شرکت مایکروسافت مسئول این پروژه بودند، متشکل از 10 نفر پرسنل بود ولی محصولی که از درب‌های مایکروسافت بیرون آمد، محبوبیت زیادی در جهان و در کشورمان، ایران پیدا کرد.

مایکروسافت داینامیک 365 نرم افزار CRM شرکت مایکروسافت بود که طی ده سال اخیر، موفق شد محبوبیت زیادی را به دست آورد. باید بدانید که مهم‌ترین ابزارهایی که توسط این محصول ارائه می‌شوند، بر روی بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان تمرکز دارند.

1

 

کاربرد مایکروسافت crm چیست؟

در پاسخ به سؤال کاربرد microsoft dynamics چیست، باید بگوییم که از این نرم افزار برای اثربخشی بازاریابی برای شرکت، هدایت بهره‌وری فروش، رسیدگی به زنجیره پشتیبانی کامل مشتری و ارائه بینش اجتماعی برای شرکت، هوش تجاری و موارد دیگر از این دست استفاده می شود.

در این خصوص باید به شما بگوییم که مایکروسافت داینامیک سی آر ام نسخه‌های سازگار با تبلت و موبایل را نیز به کاربران خود ارائه می دهد تا مشتریان همیشگی خود را بتواند حفظ کرده و کار آن‌ها را راحت کند. همچنین سیستم یکپارچه‌سازی شده این نرم افزار اجازه می‌دهد تا شما بتوانید مایکروسافت داینامیک 365 نصب شده بر روی موبایل خود را همیشه با نسخه ویندوز و یا مک خود، که بر روی سیستم کاری خود دارید، سینک نگه دارید و از اطلاعات به روز آن استفاده نمایید.

 

انواع microsoft dynamics چیست؟

این نکته نیز قابل ذکر است که از سال 2018، شرکت مایکروسافت نرم افزار CRM خود را تحت نام مایکروسافت داینامیک 365 وارد بازار کرد که به بخش‌های مختلف تقسیم می شود و می توان بر اساس نوع کسب‌وکار، از بخش‌های مختلف آن استفاده نمود و بر این اساس، انواع نرم افزار مایکروسافت سی آر ام را تقسیم بندی کرد.

این بخش‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • نرم افزار Dynamics 365 برای خدمات مشتریان
  • نرم افزار Dynamics 365 برای بازاریابی
  • نرم افزار Dynamics 365 برای فروش
  • نرم افزار Dynamics 365 برای اتوماسیون خدمات پروژه
  • نرم افزار Dynamics 365 برای خدمات اختصاصی

2

 

ویژگی‌های microsoft dynamics crm چیست؟

نرم افزار های CRM زیادی در دنیا وجود دارد که صاحبان کسب‌وکار و کارمندان نیز می‌توانند از آن‌ها برای بهینه سازی اطلاعات در سازمان و بهبود فعالیت‌ها استفاده نمایند ولی نکته‌ای که این جا مطرح است، این می‌باشد که نرم افزار مایکروسافت سی آر ام، انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به نرم افزار های دیگر سی آر ام دارد و به همین جهت، شاید برای بیشتر کسب‌وکارهای میان رده، این نرم افزار بهتر باشد.

مهم ترین ویژگی که سبب تمایز مایکروسافت سی آر ام می شود، قابلیت تنظیم با استفاده از 38 زبان زنده در دنیا است که شما می توانید به جز انگلیسی، از 37 زبان دیگر برای استفاده از این نرم افزار بهره ببرید. شرکت سامانه های مدیریت یکی از بزرگترین ارائه دهندگان نرم افزار crm به زبان فارسی است. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی سامانه های مدیریت مراجعه نمایید

از دیگر ویژگی‌های مهم نرم افزار سی آر ام مایکروسافت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار مایکروسافت سی آر ام را می توان مطابق با نیازهای بیزنس یا کسب‌وکار، شخصی سازی نمود.
  • این نرم افزار در سه نسخه ضروری (Essential)، پایه (Basic) و حرفه ای (Professional ) در دسترس کاربران قرار می گیرد.
  • دسترسی به مایکروسافت سی آر ام از طریق تمام مرورگرها، موبایل، تبلت و حتی نرم افزار Outlook امکان پذیر است.
  • قابلیت استفاده از تنظیمات خاص برای بیش از ۸ صنعت مختلف وجود دارد.
  • برای مدیریت تمامی پروژه های کوتاه و بلند مدت، امکان استفاده از ابزار برنامه ریزی و آنالیز یکپارچه وجود دارد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها