|
نویسنده: رضا فتوح

در دیدار نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال عنوان شد؛

تاکید استاندار اصفهان بر میزبانی شایسته مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا به میزبانی سپاهان

استاندار اصفهان در دیدار با نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا، گفت: به لطف خداوند متعال و همتی که برادران ما در فدراسیون هندبال کشور و باشگاه سپاهان داشتند؛ اصفهان میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا خواهد بود.

تاکید استاندار اصفهان بر میزبانی شایسته مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا به میزبانی سپاهان

به گزارش شبکه شرق، بدر محمد ذیاب صالح الذیاب، نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا، رییس کمیته توسعه هندبال فدراسیون آسیا، رییس فدراسیون هندبال ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرعامل باشگاه سپاهان و رییس هیات هندبال استان با استاندار اصفهان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان دیدار کردند.

در این دیدار که در راستای میزبانی اصفهان از مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا برنامه‌ریزی شده بود، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان گفت: بابت لطفی که به اصفهان از باب میزبانی مسابقات داشتید؛ بسیار قدردانی می‌کنیم.
وی ادامه داد: هر انسانی به هر میزان که در حوزه تخصصی خود توانمند باشد بازهم نیاز به تکامل و آموزش دارد؛ این موضوع در حوزه ورزش و هندبال نیز صادق است.
استاندار اصفهان عنوان کرد: قطعا تجربیات مجموعه فدراسیون جهانی هندبال می‌تواند در ارتقای برگزاری و توسعه مهارت هندبال در کشور ما راهگشا باشد.
مرتضوی متذکر شد: در مسیر میزبانی اصفهان و برگزاری این مسابقات، همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا میزبان خوبی برای مسابقات و ورزشکاران باشیم و در ارزیابی فدراسیون جهانی به عنوان میزبانی شایسته شناخته شویم.
وی خاطرنشان کرد: به لطف خداوند متعال و همتی که برادران ما در فدراسیون هندبال کشور و باشگاه سپاهان داشتند؛ اصفهان میزبان بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال مردان آسیا خواهد بود.
استاندار اصفهان دو راهبرد اقتصاد گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان را رویکردهای اساسی استان برای توسعه همه‌جانبه دانست و افزود: یکی از ظرفیت‌های ما در حوزه گردشگری میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی است.
مرتضوی گفت: رسانه‌های غرب با تمام توان علیه کشور ما تخریب و سعی می‌کنند به واسطه نگاه مستقلی که ایران در دنیا دارد بعنوان یک کشور اسلامی در جهان معرفی نشود.
وی افزود: از این رو بایستی این فرصت‌ها را مغتنم بشماریم و همه بضاعت خود را برای میزبانی شایسته به میدان بیاوریم.
مرتضوی اظهار کرد: اینگونه میزبانی باید سکویی برای ارتباط و اخوت بیشتر میان امت اسلام باشد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: قطعا همه دستگاه‌های استان امکانات خود را برای میزبانی این مسابقات بسیج خواهند کرد و اجازه نخواهیم داد حتی یک نقطه سیاه کوچک برای اعضای شرکت کننده ایجاد شود.
وی در پایان تأکید کرد: رضایت اعضاء و تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برای ما اولویت نخست میزبانی خواهد بود.

 

اصفهان، می‌تواند میزبان شایسته مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا باشد

بدر محمد ذیاب صالح الذیاب نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال و نماینده کنفدراسیون هندبال آسیا نیز در دیدار گفت: بسیار خوشبخت هستم که در اصفهان حضور دارم.
وی افزود: ما در کنفدراسیون هندبال آسیا می‌دانستیم که اصفهان می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای این مسابقات باشد زیرا در گذشته هم عملکرد قابل توجهی داشته است.
نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال بیان کرد: ما در اصفهان میان خانواده خود هستیم و بسیار تشکر می کنیم که این وقت را به ما دادید تا شما را ملاقات کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شما دوست بسیار خوب و برادران عزیزی برای ما هستید و تأکید می‌کنم در ایران میان خانواده خود هستم.
نایب رییس فدراسیون جهانی هندبال با اشاره به اینکه موفقیت اصفهان و ایران در این میزبانی موفقیت ما است، عنوان کرد: خوشحال هستیم که استاندار اصفهان تا این حد برای ورزش و هندبال اهمیت قائل است و روحیه دوستی و برادری دارد.

 

اصفهان قطب هندبال کشور

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال جهموری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: اصفهان قطب هندبال کشور است، از طرفی حضور ۴ تیم از اصفهان در لیگ برتر هندبال کشور، حضور بیشترین تعداد ملی پوش که از باشگاه سپاهان در تیم ملی و نگاه ورزشی استاندار اصفهان باعث شد تا این میزبانی به اصفهان اعطاء شود.
لازم به ذکر است؛ ایران پس از ۱۹ سال میزبانی هندبال جام باشگاه‌های آسیا را بر عهده گرفته و این رقابت‌ها از ۱۱ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در اصفهان برگزار می‌شود؛ تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دو نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات هستند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها