|
نویسنده: رضافتوح

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در دیدار با اسقف اعظم ارامنه:

نگاه مدیریت استان رفع مشکلات و توسعه روزافزون به دور از نگاه قومی و قبیله‌ای است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در دیدار با اسقف اعظم ارامنه گفت :نگاه مدیریت استان رفع مشکلات و توسعه روزافزون به دور از نگاه قومی و قبیله ای است.

نگاه مدیریت استان رفع مشکلات و توسعه روزافزون به دور از نگاه قومی و قبیله‌ای است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان با هموطنان ارامنه ساکن اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، میز خدمت ارامنه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار اصفهان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری، مدیرکل دفتر امور مدیریت شهری استانداری در جمع هموطنان ارامنه ساکن در اصفهان برگزار شد.

در این دیدار شهروندان ارامنه درخصوص مشکلات و دغدغه های خود در زمینه های مدیریت شهری، آلودگی هوا، میراث فرهنگی، گردشگری، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و … با نمایندگان دولت گفتگو کردند.

اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران نیز ضمن خیر مقدم از ارتباط و رفتار مسالمت آمیز مردم اصفهان و مدیران استان قدردانی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در حاشیه این بازدید بر اهمیت ارتباط صمیمانه و برادرانه با اقلیت های مذهبی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مدیریت استان رفع مشکلات و توسعه روزافزون به دور از نگاه قومی و قبیله ای است، مردم ما جانفشانی هموطنان ارامنه در دوران دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی را فراموش نمی کنند و حال نوبت ماست تا با کاهش دغدغه همشهریان ارامنه تا حد امکان پاسخگوی فداکاری آنها باشیم.

دکتر زینلیان افزود: زندگی مسالمت‌آمیز اقلیت ها در اصفهان برای ما جای مباهات و خوشحالی دارد از این رو در آغازین روزهای سال نو میلادی وظیفه خود دانستیم تا در جمع هموطنان ارامنه حضور یابیم و ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) برای کاهش مشکلات تلاش کنیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها