|
نویسنده: رها فتوح

مدیر مخابرات منطقه اصفهان:

ضرورت به‌کارگیری همه توانمندی‌های کارکنان برای جذب حداکثری مشترکین و سرویس‌دهی به آنان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱- به همراه جمعی از مدیران این مجموعه از مرکز شهید قندی شهر اصفهان بازدید کرد.

ضرورت به‌کارگیری همه توانمندی‌های کارکنان برای جذب حداکثری مشترکین و سرویس‌دهی به آنان

مدیر مخابرات منطقه اصفهان، در  بازدید از اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز، با اشاره به ظرفیت های بالقوه مرکز شهید قندی گفت: با توجه به جنبه های خاص حوزه استحفاظی این مرکز نظیر ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بافت مردمی آن، لازم است همه توانمندی های کارکنان این مرکز بر جذب حداکثری مشترکین و سرویس دهی به آنان معطوف شود.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، اسماعیل قربانی در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز، با اشاره به ظرفیت های بالقوه این مرکز گفت: با توجه به جنبه های خاص حوزه استحفاظی این مرکز نظیر ویژگی های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بافت مردمی آن، لازم است همه توانمندی های کارکنان این مرکز بر جذب حداکثری مشترکین و سرویس دهی به آنان معطوف شود.

وی افزود: بحمدالله در طی سال های اخیر، سرمایه گذاری های خوبی در محدوده این مرکز در زمینه سرویس های باند پهن جدید نظیر فیبر نوری منازل و مشاغل (FTTH) صورت گرفته که امیدواریم با اقدامات لازم در عرصه آگاهی بخشی به مردم، بتوانیم از این ظرفیت برای تسهیل و تسریع دسترسی همشهریان عزیز به اینترنت پر سرعت گام برداریم.

لازم به ذکر است در حاشیه این بازدید، رئیس و مسئولان این مرکز در حضور مدیران حوزه های فنی و تجاری به بیان مشکلات و موانع میدانی سرویس دهی به مشترکین پرداختند و بر لزوم پیگیری مجدانه جهت رفع سریع این مشکلات تاکید شد.

همچنین قربانی در ادامه این برنامه از سالن MDF این مرکز نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مردم قرار گرفت.

شایان ذکر است، محمد هیبتیان معاون شبکه، رامین خمسه مدیر مخابرات مرکز استان، مسیح محمدی سرپرست اداره فروش خانگی و محمد جواد برمکی سرپرست اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از جمله حاضرین در این بازدید بودند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها