|
نویسنده: رها فتوح

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خبر داد:

راه‌اندازی نخستین مدیامودم در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: نخستین مدیامودم با محتوای چندرسانه‌ای در رابطه با موضوع آموزش فرآیندهای کاری شهرداری و با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با این فرآیندها راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی نخستین مدیامودم در منطقه ۴ اصفهان

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن زمانی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تأکید مدیریت شهری بر توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی خدمات قابل ارائه به شهروندان، این سیاست جزو اولویت‌های منطقه چهار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی سامانه‌های مختلف اینترنتی و مجازی در شهرداری اصفهان و در راستای تکریم ارباب رجوع، اولین مدیا مودم با محتوای چندرسانه‌ای در موضوع آموزش فرایندهای کاری شهرداری و با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با این فرآیندها راه‌اندازی شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان افزود: شهروندان در هنگام حضور در ساختمان شهرداری منطقه چهار می‌توانند با روشن کردن وای‌فای تلفن همراه خود، به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت به مدیامودم متصل و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی در توضیح خدمات آموزشی قابل ارائه توسط این دستگاه خاطرنشان کرد: آموزش سامانه اصنو (سرا ۱۰)، آموزش استعلامات بانک و دفترخانه اسناد رسمی، آموزش دریافت نقشه هوایی ملک، آموزش پرداخت عوارض صنفی و نوسازی، آموزش ثبت درخواست پروانه ساختمانی، آموزش ثبت پایان کار ساختمان، آموزش ثبت شکایات ساختمانی، درخواست مخازن پسماند، آموزش و دریافت مجوز برگزاری مراسم و چندین خدمت دیگر از مطالب ارائه شده در این مدیامودم است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها