|
نویسنده: رزا فتوح

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان:

دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌ها و تاریخ مصور مظلومیت‌ها در صفحات تاریخ است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از برگزاری چندین ویژه‌برنامه یادمان شهدای حادثه تلخ بمباران هوایی فلکه چهارسوق، همراه با تبیین موضوعات و وقایع در مساجد این منطقه، خبر داد.

دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌ها و تاریخ مصور مظلومیت‌ها در صفحات تاریخ است.

به مناسبت سالروز بمباران هوایی محله چهارسوق اصفهان؛

ویژه‌برنامه یادمان شهدای چهارسوق در مساجد منطقه یک

میثم بکتاشیان به مناسبت سالروز فاجعه غم‌انگیز بمباران محله چهارسوق توسط رژیم بعث عراق گفت: دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌ها و تاریخ مصور مظلومیت‌ها در صفحات تاریخ است.

وی افزود: سال ۱۳۶۵ اوج حملات موشکی و بمباران هوایی رژیم بعث عراق به مناطق مسکونی و بی‌دفاع کشور بود که در این میان فاجعه‌ای تلخ در بیستم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در فلکه چهارسوق اصفهان به وقوع پیوست.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه آن شب زمستانی از خون‌بارترین تاریخ‌ها در اذهان عمومی مردم شهیدپرور اصفهان به‌ویژه اهالی منطقه یک و شاهدان آن حادثه تلخ است، تصریح کرد: بازخوانی آن روزها و روایت خون‌های مظلوم بر زمین ریخته شده و حضور همیشگی دشمن با نگاه تبیین برای نسل امروز، وظیفه و رسالت خطیر ما است.

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه یادمان شهدای حادثه تلخ بمباران هوایی فلکه چهارسوق همراه با تبیین موضوعات و وقایع، از تاریخ هفدهم دی‌ماه سال ۱۴۰۱ در چندین مسجد سطح منطقه تدارک دیده شده است، در این راستا مراسمی نیز در مسجد صاحب روضات واقع در فلکه چهارسوق از نماز مغرب و عشا ویژه برنامه یادمان شهدا برگزار خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها