|
نویسنده: رضافتوح

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

تدابیر شهرداری اصفهان برای کارتن‌خواب‌ها در فصل سرما

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به سرمای شدید هوا در این روزها اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان، کارتن‌خواب‌ها را به مرکز مربوط به ساماندهی هدایت می‌کنند.

تدابیر شهرداری اصفهان برای کارتن‌خواب‌ها در فصل سرما

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح الله ابوطالبی در گفت‌وگو با رادیو «صدای شهر» اظهار کرد: با توجه به سرمای شدید در راستای حفظ جان کارتن خواب‌ها، جلوگیری از بروز حوادث و پیشگیری از معضلات اجتماعی، محل‌های تجمع این افراد در تمام محلات شهر شناسایی شده است و هدایت آنها به مرکز مجهز شده جهت غربالگری و اسکان در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه این طرح به تمام اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان ابلاغ شده است، افزود: به‌زودی مرکز ساماندهی و غربالگری ویژه کودکان متکدی تا سن زیر ۱۸ سال راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این مرکز در حال تجهیز مطابق با استانداردها و دستورالعمل‌های مربوطه است که بعد از راه‌اندازی اکیپ‌های گشت پیشگیری نسبت به هدایت این افراد به مرکز مربوطه اقدام می‌کنند.

به گفته ابوطالبی، در گام نخست حدود ۱۲۰ نفر از این افراد شناسایی شده‌اند که به مراکز مربوطه هدایت خواهند شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها