|
نویسنده: رزا فتوح

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

بهره‌مندی ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند اصفهانی از تسهیلات اشتغال

​طی ۹ ماه سال جاری برای ایجاد اشتغال ۱۵ هزار و ۶۹۸ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، تسهیلات پرداخت شده است.

بهره‌مندی ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند اصفهانی از تسهیلات اشتغال

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، احمد رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با تاکید بر اینکه تقویت اقتصاد خانواده‌های تحت حمایت می‌تواند در فقرزدایی موثر باشد، اظهار داشت: این نهاد در ۹ ماهه سال جاری با ایجاد زیرساخت‌های لازم و ارائه تسهیلات، زمینه اشتغال ۱۵ هزار و ۶۹۸ نیازمند را فراهم کرده است.

احمد رضایی با تاکید بر اینکه کارآفرینی مهمترین نکته در بحث اشتغال­زایی است، ادامه داد: در این مدت، بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح های مددجویی پرداخت شده است.

وی با اشاره به شرایط دریافت تسهیلات اشتغال در کمیته امداد، افزود: تسهیلات اشتغال عمدتا به مددجویان تحت پوشش، خانواده این گروه و نیز دهک های پایین جامعه تعلق می گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، گفت: افراد فاقد شغلی که در ۵ دهک اول هستند با ثبت نام در سامانه سها می‌توانند درخواست وام اشتغال کنند و کارشناسان این حوزه با بررسی و مشاوره به متقاضیان، اقدامات لازم برای تخصیص تسهیلات را انجام خواهند داد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها