|
نویسنده: رضافتوح

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان:

پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان اصفهانی

بیش از 38 درصد تسهیلات قرض الحسنه در قالب گره گشایی و برای حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و خانواده های نیازمند استان اصفهان پرداخت شده است.

پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به مددجویان اصفهانی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با بیان اینکه طی 9ماهه امسال 28 هزار و 600 فقره تسهیلات پرداخت شده، گفت: این تسهیلات در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن، درمان و امور فرهنگی به ارزشی بیش از هزار و 342 میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و خانواده های نیازمند استان اصفهان ارائه شده است.

کریم زارع با تاکید به اینکه بیش از 38 درصد از این تسهیلات، با هدف گره گشایی و به منظور حمایت از مددجویان بوده، ادامه داد: در این مدت 11 هزار فقره تسهلات حمایتی با اعتباری بالغ بر 108 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به بیشترین آمار پرداخت وام های قرض الحسنه، افزود: تسهیلات مسکن و اشتغال با هدف قطع زنجیره فقر از اولویت هایی است که بعد از وام های حمایتی، بیشترین آمار پرداخت تسهیلات به خانوارهای تحت حمایت و اقشارآسیب پذیر را شامل می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان، حمایت از درمان و ارائه خدمت به دانشجویان را از دیگر سرفصل های پرداخت تسهیلات خواند و گفت: عموم مردم خیر اندیش می توانند برای سرمایه گذاری به منظور رفع مشکلات مددجویان با استفاده از طرح های مختلفی که صندوق امداد ولایت فراهم کرده، در ارائه تسهیلات قرض الحسنه سهیم شوند. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها