|
نویسنده: رضا فتوح

مدیرعامل فولاد مبارکه:

دشمن درصدد تخریب برند فولاد مبارکه است

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: دشمن درصدد تخریب برند فولاد مبارکه است اما این شرکت با قوت رو به پیشرفت است.

دشمن درصدد تخریب برند فولاد مبارکه است

فولاد مبارکه، ۳۰ سال افتخار

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین گرامیداشت سی‌سالگی این شرکت ضمن تبریک به همین مناسبت در جمع کارکنان گفت:دشمن درصدد تخریب برند فولاد مبارکه است اما این شرکت با قوت رو به پیشرفت است.

وی افزود: هدف از ساخت فولاد مبارکه، خلق آینده‌ای بهتر بوده است برای ساخت فولاد مبارکه ۵۰۰ هزار تن تجهیزات و ۱۵۰ هزار تن اسکلت فلزی به این منطقه منتقل شد.

طیب نیا بیان کرد:در آن زمان هیچ‌کس باورش نمی‌شد که چنین مجتمع بزرگ و عظیمی ساخته شود، در ابتدای راه‌اندازی، برای هر کاری در فولاد مبارکه به کارشناسان خارجی نیازمند بودیم اما در حال حاضر بدون نیاز به حتی یک کارشناس خارجی اتفاقات بزرگی را رقم زده‌ایم.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: "کار زندگی است" شعار دوران ساخت فولاد مبارکه بوده است؛ کار مشارکتی و تعهد کارکنان به بومی‌سازی و خودکفایی در فولاد مبارکه این شرکت را متمایز کرده است.

وی اظهارکرد: فولاد مبارکه امروز در اوج اقتدار خود قرار دارد و در سال جاری از مرز ۱۴۰ میلیون تن تولید گذشته است،فولاد مبارکه به وسعت ایران توسعه پیدا کرده است.

طیب نیا گفت: امروز فولاد مبارکه الگوی به واقعیت رساندن برنامه‌ها و چشم‌اندازهایی است که براساس یک استراتژی شکل گرفته است و فولاد مبارکه صرفاً یک کارخانه تولید فولاد نیست، بلکه به‌عنوان یک مسیر شناخته می‌شود، مسیری که باید در ۳۰ سال پیش رو طی کنیم.

وی افزود: تولید ملی و داخلی برای همه هم‌وطنان باعث افتخار است که به مدد تلاش‌های زیادی محقق شده است، در سی‌امین سالگرد تاسیس فولاد مبارکه با تحریم‌های بین‌المللی، محدودیت شدید منابع انرژی و افزایش هزینه‌های حمل و تقل مواجه هستیم و از طرفی در برابر آیندگان و محیط زیست مسئولیت داریم.

مدیرعامل فولاد مبارکه بیان کرد: با توجه به تغییرات تکنولوژی، در همه عرصه‌ها نیازمند تحول هستیم، البته فولاد مبارکه نسبت به ۳۰ سال گذشته توانمندتر شده و برای رفع مشکلات راه حل دارد، اگر امروز نتوانیم به‌درستی داستان آینده فولاد را بنویسیم، دیگران این داستان را برای ما خواهند نوشت و اگر امروز نتوانیم نقش خود را در میان فولادسازان جهان تعیین کنیم، دیگران این نقش را تعیین خواهند کرد.

طیب نیا خاطر نشان کرد: امروز دوباره باید با ایثار و از خودگذشتگی راه خود را در پیش بگیریم تا بتوانیم ۳۰ سال آینده را بسازیم، در حوزه پایداری درصدد ایجاد اشتغال و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر هستیم و فولاد مبارکه همچنان الگوی ملی بنگاه‌داری کشور است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها