|

شهرکرد با دمای منفی ۱۸ درجه سردترین مرکز استان کشور شد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود.

شهرکرد با  دمای منفی ۱۸ درجه سردترین مرکز استان کشور شد

به گزارش شبکه شرق، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، گفت: ایستگاه‌های سورشجان، بن و بلداجی با دمای منفی ۲۰ درجه سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.

معصومه نوروزی امروز با اشاره به اینکه صبح امروز شهرکرد با دمای منفی ۱۸ درجه سانتی‌گراد سردترین مرکز استان در کشور بود، گفت: ایستگاه‌های سورشجان، بن و بلداجی با دمای منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه‌های چهارمحال و بختیاری گزارش شدند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صبح امروز دمای ایستگاه فرخشهر منفی ۱۵ درجه، شلمزار و بروجن منفی ۱۴ درجه، فارسان منفی ۱۳ درجه، دوآب صمصامی، کوهرنگ و سامان منفی ۱۲ درجه، ایلبگی منفی ۲ درجه، مالخلیفه منفی ۱۵ درجه، لیرابی منفی ۶ درجه، لردگان و اردل منفی ۴ درجه و بازفت منفی ۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

وی افزود: از شب گذشته شاهد فعالیت ضعیف سامانه بارشی در مناطق بازفت و کوهرنگ بودیم که سبب بارش خفیف برف شده است و همچنان این بارش‌ها را صبح امروز هم انتظار داریم.

نوروزی با بیان اینکه از ساعات عصر و شب این سامانه فراگیر می‌شود و غالب مناطق چهارمحال و بختیاری را در برمی‌گیرد، اضافه کرد: شدت فعالیت سامانه امشب و تا اواسط روز یکشنبه است و از بعدازظهر فردا به تدریج ضعیف و از استان خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سامانه نسبت به موج بارشی قبلی ضعیف‌تر است، عنوان کرد: شدت بارش‌ها برای مناطق کوهرنگ و اردل پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای صبح روز دوشنبه کاهش نسبی دمای هوا و پدیده مه را انتظار داریم.

وی افزود: با شروع بارش‌ها در اغلب نقاط چهارمحال و بختیاری انتظار داریم از امشب دمای هوا کم‌کم تعدیل و توده هوای سرد و خشک از استان خارج شود.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها