|
نویسنده: رضافتوح

در نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران؛

شهرداری اصفهان به عنوان سازمان برتر در ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع برگزیده شد

شهرداری اصفهان در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران به عنوان سازمان برتر در حوزه ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع انتخاب شد.

شهرداری اصفهان به عنوان سازمان برتر در ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع برگزیده شد

 

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، دومین بخش از هجدهمین دوره «سمپوزیوم بین المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران» روز سه‌شنبه 22 آذرماه 1401 در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما با حضور دکتر علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.

در این سمپوزیوم، شهرداری اصفهان به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای به عنوان سازمان برتر در ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع انتخاب شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: توجه به مطالبات و رضایت مخاطبان یکی از امور ضروری در هر سازمان و نهادی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمد قاسمی ادامه داد: بدیهی است شهرداری‌ها با گستره وسیع خدمت رسانی باید نسبت به هر سازمان و یا هر ارگان دیگر، توجه بیشتری به مخاطبان خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه حوزه ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان مرکز ارتباطات مردمی است که با سامانه ۱۳۷ در میان شهروندان شناخته می‌شود، تأکید کرد: حرکت با ابزارهای نوین جهت ارتباط با شهروندان و توجه به موضوعات مطرح شده از جانب آنان رسالتی است که بر عهده این مرکز قرار دارد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: پیگیری موضوعات جهت حصول نتیجه از جانب مدیریت مناطق ۱۵ گانه، معاونت‌ها و سازمان‌های مرتبط با شهرداری رسالت دیگر این مجموعه است که با همکاری عوامل شهرداری در مناطق در دست پیگیری قرار دارد.

قاسمی با اشاره به اقدامات موثری که در این مرکز با همراهی مدیریت شهری تحقق یافته است، بیان کرد: کارشناسان خدوم این مرکز تلاش می‌کنند تا نتیجه مطلوب در این حوزه کسب شود و به دنبال آن هستیم تا اقدامات جدید دیگری نیز در سال جاری در این خصوص به انجام رسانیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها