|
نویسنده: فاطمه شفیعی

در هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ها صورت گرفت؛

اعطای خط‌کش طلایی به شهرداری اصفهان

در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران خط‌کش طلایی هجدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی‌ها به شهرداری اصفهان رسید.

اعطای خط‌کش طلایی به شهرداری اصفهان

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران  سه‌شنبه 22 آذر ماه با حضور مریم جلالی؛ معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیران روابط عمومی‌ها و دستگاه‌های مختلف کشور در سالن بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

نشان ویژه و برتر این مراسم در حوزه افکار عمومی «خط کش طلایی»است که این نشان به شهرداری اصفهان اعطا شد.

 مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در این خصوص گفت: در دنیای امروز، رسانه ها نه تنها بازوی اطلاع رسانی اقدامات سازمان‌های خود، بلکه باید تحلیلگر و منعکس کننده افکار ذینفعان به مدیران جهت سیاست گذاری و برنامه ریزی دقیق تر باشند.

سید علی معرک نژاد ادامه داد: به لطف خداوند و تلاش همکاران مان در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان مفتخریم که به عنوان یک اداره پیشرو توانسته ایم در این مسیر جز اولین‌ها باشیم.

وی افزود:‌ هم اکنون پروژه افکارسنجی، طرح غیرحضوری کردن پروانه ساختمانی و افکار سنجی عملکرد یک ساله شهرداری اصفهان به اتمام رسیده و چندین پروژه دیگر نیز در حال اجرا است.

معرک‌نژاد در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: امیدوارم این مسیر جدید در مدیریت شهری اصفهان و به طور ویژه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در راستای خدمت به همشهریان عزیزمان موثر باشد.

شایان ذکر است در این رویداد ضمن انتخاب اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان به عنوان رتبه برتر در حوزه افکار عمومی، لوح یادبودی به این اداره اهدا شد.

همچنین بخش نخست این سمپوزیوم در نوبت صبح با برگزاری نشست‌های علمی برگزار شد و بخش دوم این نشست نیز بعداز ظهر امروز اجرا می‌شود.

در این دوره از سمپوزیوم بین المللی و جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران شهرداری اصفهان در دو بخش افکارسنجی و پاسخگویی به رقابت پرداخته است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها