|

معرفی سرویس انتشار آنلاین آگهی مناقصات، مزایدات و استعلام بهای کشور

ثبت مزایدات، درج آگهی مناقصات و نشر آگهی استعلام بهای سازمان‌های مختلف در سراسر کشور در یک سایت جامع، کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است. اما سایت ارتباط گستران هزاره توانسته این خدمت را با یک تیم کاملا حرفه ای به طور دقیق انجام دهد. مهمترین مزیت برای کاربران این است که می‌توانند به صورت یکجا با طیف گسترده‌ای از آگهی‌ها در حوزه مناقصات، مزایدات و استعلام بها روبرو شوند. هزاره با استقبال کاربران از سایت، اینک از سرویس جدید خود با هدف اطلاع رسانی سریع، رونمایی نموده است. در سرویس جدید هزاره امکان درج آگهی مزایده، مناقصه و استعلام بها توسط سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به صورت آنلاین امکان‌پذیر شده است.

معرفی سرویس انتشار آنلاین آگهی مناقصات، مزایدات و استعلام بهای کشور

کاربران هدف در هزاره

 

از آنجایی که سایت ارتباط گستران هزاره بیش از ۲۰ سال در حوزه اطلاع‌رسانی معاملات مناقصات و مزایدات حضور فعال داشته است و به عنوان یک مرجع مهم اطلاع‌رسانی در کشور شناخته شده است، کاربران بسیاری از حوزه‌های مختلف عضو این سایت هستند.

بنابراین درج آگهی در"سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها"با هدف افزایش بازدید و مشارکت کاربران بیشتر، صورت می‌گیرد. کسانی که در سایت هزاره عضو هستند، جزو فعالان اقتصادی، بنگاه‌های تولیدی، خدماتی، بازرگانی و البته صنایع مختلف هستند. هر یک از این سازمان‌ها و شرکت‌ها در زمینه مناقصات و مزایدات حضوری فعال دارند، در نتیجه آگهی درج شده در سامانه هزاره توسط کاربران مورد هدف بازدید خواهد شد.

دریافت بازدید بالا

در ابتدا آگهی مزایدات و مناقصات در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر می‌شد، اما با گذشت زمان و دسترسی اینترنت برای همه افراد، سایت‌ها توانسته‌اند به عنوان یک منبع اطلاع‌رسانی مهم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرند. با انتشار آگهی در سایت‌های پربازدید قطعاً بازخورد خیلی خوبی را دریافت خواهید کرد.

سایت ارتباط گستران هزاره (hezarehinfo.net) هزاره نیز با برخورداری از صدها هزار بازدید کننده فعال، این اطمینان را به شما خواهد داد که آگهی شما در "سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها" در مدت زمان کوتاهی بازدید بالایی دریافت می‌کند.

ارسال اختصاصی آگهی

با در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی بزرگ از فعالان اقتصادی و صنایع بزرگ در حوزه‌های مختلف، هزاره این توانایی را دارد تا علاوه بر انتشار عمومی آگهی در سامانه، به صورت اختصاصی برای سازمان‌های مرتبط نیز آگهی را ارسال نماید. علاوه بر این از طریق کانال‌های تبلیغاتی نیز میتوان آگهی شما را به مخاطبان مورد هدف معرفی نمود.

پیگیری آسان آگهی

یکی از مزیت‌های انتشار آگهی در "سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها" این است که می‌توانید آگهی منتشر شده خود را به راحتی مدیریت و پیگیری کنید.

ایجاد شرایط همکاری

در کنار سایر مزیت‌های درج آگهی مزایدات و درج آگهی مناقصه در سامانه هزاره، امکان همکاری با بسیاری از پیمانکاران و تامین کنندگان قوت بیشتری خواهد گرفت. با آشنایی بیشتر با کسانی که با کسب و کار شما مرتبط هستند، می‌توانید وارد معامله و مذاکره شوید و کسب و کار و فعالیت خود را گسترش دهید.

افزایش دریافت پیشنهادات

در مقابل افزایش کاربران سایت هزاره، به هنگام نشر آگهی مناقصه و نشر آگهی مزایده می‌توانید پیشنهادات بسیاری را دریافت کنید. در یک محیط رقابتی قطعاً پیشنهاداتی که ارسال خواهد شد قابل تامل هستند و شما راحت‌تر می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید.

پشتیبانی آنلاین

در صورت هرگونه مشکل و یا سوال می‌توانید از پشتیبانی آنلاین بهره‌مند شوید. در مقابل تعداد بالای کاربران، سیستم تیکتینگ کمک می‌کند تا پاسخگویی به کاربران متمرکز و سریع باشد. رسیدگی به درخواست کاربران در اسرع وقت، منجر به وفاداری و رضایت آن‌ها خواهد شد.

سخن پایانی

طراحی "سامانه ثبت مناقصات، درج آگهی مزایده و استعلام بها" کاملاً کاربرپسند است و بدون هیچ سردرگمی می‌توانید به بخش‌های مختلف مراجعه کنید. انتشار آگهی نیز بسیار آسان است، تنها کافیست اطلاعات خود را در سامانه درج و نسبت به انتشار آگهی اقدام کنید. مزایده گزاران، مناقصه گزاران و سازمان‌هایی که نیاز به استعلام قیمت دارند، می‌توانند از این فرصت استثنایی استفاده کرده و برای رسیدن به نتایج مطلوب، نسبت به انتشار آگهی در سامانه هزاره اقدام کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها