|

آیا می توان بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک وارد بازار کار شد؟

امروزه دغدغه تعداد بیشماری از افراد این مسئله است که آیا بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک نیز می‌توان در یک شرکت معتبر استخدام و وارد بازار کار شد یا خیر.

آیا می توان بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک وارد بازار کار شد؟

 

سال‌ها پیش که تمام صاحبان کسب و کارها بر این باور بودند که فقط باید نیروهای کاری دارای دانش آکادمیک و سابقه کاری مرتبط را استخدام کنند. اما امروزه با افزایش رشته‌های شغلی متنوع و تغییر باور صاحبان کسب و کارها، امکان استخدام شدن حتی بدون تجربه کاری و مدرک تحصیلی نیز وجود دارد.

اجازه ندهید که نداشتن تجربه کاری و مدرک تحصیلی، شما را ناامید کند. ایجاد انگیزه، اشتیاق و اراده برای رشد و موفقیت، تنها با داشتن یک مدرک تحصیلی و تجربه کاری به وجود نمی‌آید. این روزها بسیاری از شرکت‌ها به دنبال نیروی کاری فعال و خلاق هستند که فعالیت آن‌‌ها، به تکامل حرفه‌ای بیانجامد. افرادی که چالش‌‌ها را به عنوان راهی هیجان انگیز برای اثبات خود می‌‌بینند، نه یک مانع سخت و دشوار و غیرقابل عبور.

اما با این حال هنوزم تعداد بسیار زیادی از شما همراهان گرامی و کارجویان براین باورید که استخدام بدون تجربه کاری و بدون مدرک تحصیلی رویایی است که هرگز به واقعیت تبدیل نمی‌شود. اما ما به شما ثابت خواهیم کرد که سخت در اشتباه هستند.

امروزه حتی اگر تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک نداشته باشید باز هم می‌توانید وارد بازار کار شوید. بنابراین اجازه ندهید که مدرک تحصیلی یا سابقه کاری مانع از رسیدن شما به هدفتان شود و به هیچ وجه فکر نکنید که شما امکان استخدام شدن در یک شرکت معتبر را ندارید. در بعضی از مشاغل برخی از کاندید‌های شغلی هستند که دارای دانش آکادمیک مورد نظر نیستند. اما قادر هستند به همان اندازه که افراد دارای مدرک می‌توانند کار خود را به خوبی انجام دهند، آن‌ها هم کار خود را به خوبی انجام دهند. چه بسا بهتر!

حتی امروزه امکاناتی برای تمامی افراد به وجود آمده است که بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک می‌توانند همه چیز را به صورت آنلاین یاد بگیرند و در دوره‌های آموزشی معتبر مجازی شرکت کنند و سپس در شرکت‌های معتبر استخدام شده و مشغول به کار شوند.

فراموش نکنید که برای یافتن شغلی مناسب، داشتن پشتکار، اشتیاق و علاقه به یادگیری بسیار مهم و حیاتی است و داشتن اراده و تلاش برای یادگیری، مسیر رسیدن به یک شغل مناسب و ورود به بازار کار را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. بنابراین به هیچ وجه نباید اجازه بدهید که مسائلی مثل نداشتن تجربه کاری مرتبط و یا نداشتن دانش آکادمیک، مانع از رسیدن شما به شغل رویایی‌تان شود. زیرا برای استخدام شدن و ورود به بازار کار، مسائل بسیار مهمتری از سابقه کاری و مدرک تحصیلی نیز وجود دارد.

سسسسسسسسس

بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک در شغلی که می‌خواهید، استخدام شوید!

حقیقتی که این روزها اشخاصی همچون افرادی که جویای کار هستند، صاحبان کسب و کارها که به دنبال استخدام افراد مناسب در موقعیت شغلی مدنظر خود هستند و کمپانی‌های بزرگ و کوچک باید بدانند و آن را بپذیرند، این است که برخی پوزیشن‌های شغلی هستند که بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک، شما می‌توانید با گذارندان دوره‌های مفید به راحتی وارد بازار کار آن‌ها شوید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی خیلی از رشته‌های جدید و یا ترند هستند که تازه بوجود آمدند و نیاز نیست که شما برای کار کردن در این حوزه‌ها سابقه کاری خیلی زیادی داشته باشید و یا اصلا تحصیلات مرتبط داشته باشید. خیلی از حوزه‌ها فقط با کار کردن برروی چند تا مهارت به راحتی امکان کار کردن در آن‌ها وجود دارد.

با کمک برنادل، بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک استخدام شوید

تعداد بسیار زیادی از کارجویان به دلیل نداشتن تجربه کاری مرتبط و دانش آکادمیک در مصاحبه‌های شغلی شکست می‌خورند یا در وهله اول و با ارسال رزومه کاری شانس خود را برای استخدام در شغلی مناسب از دست می‌دهند. برنادل دوره‌هایی پوزیشن محور دارد و دوره‌هایی که مسیر شغلی افراد را می‌تواند بسازد و road map را به راحتی آموزش دهد.

خیلی از رشته های جدید و یا ترند هستند که تازه بوجود آمدند و نیاز نیست که شما برای کار کردن در این حوزه ها سابقه کاری خیلی زیادی داشته باشید و یا اصلا تحصیلات مرتبط داشته باشید. با کمک برنادل می‌توانید بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک با این رشته‌های جدید آشنا شده و هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کرده و با کسب مهارت‌ها و اطلاعات لازم در مورد آن رشته، در نهایت به راحتی در آن حوزه کاری استخدام شوید.

به عنوان مثال شما مثلا تصمیم می‌گیرید که اکانت منیجر باشید، به عنوان منشی یا مسئول دفتر مشغول به کار شوید یا تمایل دارید در واحد منابع انسانی استخدام شوید، اما نمی‌دانید از کجا و چگونه شروع کنید، برنادل دقیقا مسیر درست را به شما نشان خواهد داد و ابزارها، استراتژی‌ها و مقدار تسلطی که نیاز هست در این فیلدها داشته باشید را به شما آموزش می‌دهد.

ییییییییییییی

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص این مسئله صحبت کردیم که بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک نیز می‌توان وارد بازار کار شد و به درآمد عالی رسید. این بستر را مجموعه برنادل مهیا کرده است و با استفاده از برنادل و دوره‌های متنوع آن می‌توانید از این چالش نیز عبور کرده و به راحتی وارد بازار کار شوید.

بنابراین برای اینکه بتوانید بدون تجربه کاری مرتبط یا دانش آکادمیک وارد بازار کار شوید و در این پوزیشن‌های شغلی استخدام شوید، در دوره‌های برنادل که ویژگی‌های بی‌نظیری همچون آپدیت دوره‌ای رایگان دوره‌ها، اهدای مدرک فنی حرفه‌ای برنادل، امکان پرداخت اقساطی و سرفصل‌های دوره‌ها مطابق با آخرین نیازهای بازار کار دارند، شرکت نمایید.

همچنین از دیگر ویژگی‌های دوره‌های برنادل این است که دوره‌ها در بستر اسپات پلیر برگزار می‌شوند و بدون وجود محدودیت در زمان و مکان، هر کجا که بودید و در هر زمانی می‌توانید به تماشای دوره خود بپردازید. با شرکت در دوره‌های برنادل به راحتی می‌توانید استخدام شوید. زیرا برنادل تضمین می‌دهد که با شرکت در دوره‌های آن، ضمانت استخدام در یک شرکت خوب را دارید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها