|

با هشدار سپاه به شناورهای متخلف، تقاضای کشتی‌ها برای تردد در تنگه هرمز افزایش یافت

خبرنگار صداوسیما اظهار کرد: با هشدار سپاه، تقاضای کشتی‌ها برای تردد در تنگهٔ هرمز افزایش یافت.

با هشدار سپاه به شناورهای متخلف، تقاضای کشتی‌ها برای تردد در تنگه هرمز افزایش یافت

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

خبرنگار صداوسیما گزارش داد: یکی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه می‌گوید اخطار جدیدی از شب گذشته صادر نشده است. پس از هشدار سپاه به شناورهای متخلفی که از مسیری به غیر از مسیر تعیین شده توسط ایران قصد گذشتن داشتند، شمار متقاضیان برای تردد در تنگه هرمز افزایش یافت‌.

وی افزود: آمریکا دیشب یک دکل مخابراتی در سیریک را هدف قرار داد و امروز در تنگه هرمز همچنان نظم ایرانی برقرار است.

 

منبع: صدا

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.