|

مرندی خطاب به ونس: هیچکس در تهران حاضر به مذاکره با او نیست

مرندی نوشت: به جی‌دی ونس، توصیه می‌کنم چمدان‌هایش را باز کند و راهی اسلام‌ آباد نشود.

مرندی خطاب به ونس: هیچکس در تهران حاضر به مذاکره با او نیست

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

مرندی نوشت: به جی‌دی ونس، توصیه می‌کنم چمدان‌هایش را باز کند و راهی اسلام‌ آباد نشود.

محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی با انتشار پیامی در شبکه ایکس نوشت: 

به معاون رئیس‌ جمهور آمریکا، جی‌دی ونس، توصیه می‌کنم چمدان‌هایش را باز کند و راهی اسلام‌ آباد نشود.

با این خواسته‌های توهم‌ آمیز و غیرواقعی و ادامه محاصره دریایی، هیچکس در تهران حاضر به مذاکره با او نیست.

منبع: فرارو

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.

 
  • در گفت‌وگو با داوود مرادیان، سرکوب فیزیکی و مهندسی فرهنگی برای حذف زنان توسط طالبان بررسی شد
  • «شرق» از حملات متقابل ایران و آمریکا، لفاظی‌های تازه ترامپ و شکننده‌ترشدن آتش‌بس گزارش می‌دهد