|

چرا نگهداری از کودک را باید به پرستار کودک با تجربه بسپاریم؟

در صورت نیاز به پرستار کودک با تجربه در منزل از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر اقدام کنید، سپید گستر مرکز خدمات پرستاری معتبر در شهر تهران است که به اعزام پرستار کودک به منزل میپردازد.

ممکن است شما هم به تازگی مادر شدن را تجربه می کنید و برای نگهداری کودکان در منزل به پرستار نیار با توجه به افزایش مادران شاغل بسیاری از والدین مایلند که نگهداری و مراقبت از کودک شان را به پرستار کودک بسپارند، زمانی که پرستار کودک با تجربه استخدام کنید میتوانید با خیالی آسوده به کارهای خود پرداخته و نگران تنهایی و تربیت کودک تان در منزل نباشید، استخدام پرستار کودک با تجربه دارای مزایایی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

پرستار کودک فردی است که به نگهداری و مراقبت از کودک در منزل میپردازد، پرستار کودک با تجربه تمامی اصول را در رابطه با تربیت و مراقبت از فرزند فرا گرفته و آموزش میبیند، یکی از معتبر ترین روش های استخدام پرستار کودک تماس با مراکز معتبر خدمات پرستاری میباشد.

پرستار کودک

مهم ترین مزیت پرستار کودک

سپردن کودکان به مهد کودک یکی از روش های نگهداری و مراقبتی از کودکتان محسوب میشود، استخدام پرستار کودک در منزل هزینه های کمتری نسبت به مهد کودک دارد، با توجه به شرایط فعلی و همه گیری بیماری کرونا امکان انتقال بیماری توسط سایر کودکان در مهد کودک وجود دارد.

با توجه به اینکه محیط خانه و دوران کودکی تاثیرات به سزایی در سلامت روان افراد بزرگسال افراد دارد از این جهت مراقبت و نگهداری کودک در منزل توسط پرستار توصیه میشود، استخدام پرستار کودک در منزل دارای مزایای دیگری نیز میباشد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم.

  1. امکان تربیت خصوصی توسط پرستار کودک وجود دارد.

  2. مراقبت و نگهداری کودک توسط پرستار متخصص و موجب تقویت بهبود مهارت های کودک میشود.

  3. استخدام پرستار کودک به استقلال کودک در حال و آینده کمک میکند.

  4. با استخدام پرستار کودک والدین زمان بیشتری برای استراحت و رسیدگی به خود دارند.

وظایف پرستار کودک درمنزل چیست؟

پرستاران با توجه به سن کودکان و نوع برنامهٔ کودک که والدین برای پرستار تعیین میکنند، اقدام به مراقبت و نگهداری از کودکان میکنند، در ادامه با برخی از مهم ترین وظایف پرستار کودک آشنا خواهیم شد.

انجام امور خانه

رسیدگی به امور روزانه منزل از جمله نظافت اتاق خواب کودک، مرتب کردن لوازم بازی کودکان، تهیه غذای مورد نیاز کودک و میان وعده های سالم از دیگر وظایف پرستار کودک محسوب میشود.

نگهداری و مراقبت اصولی از کودکان

در صورتی که والد شاغل یا تنهایی هستنید و نگران فرزندنتان هستید نگهداری و مراقبت از کودکتان را به پرستاران با تجربه بسپارید تا هم کودکتان به شیوه ای اصولی تربیت شود و هم نگرانی تان برطرف شده و زمان بیشتری برای استراحت داشته باشید.

پرستار کودک

رسیدگی به کودکان از نظر بهداشتی

رسیدگی به نظافت و بهداشت شخصی کودک یکی از مهم ترین وظایف پرستاران در منزل به شمار میرود، نظافت شخصی کودکنان شامل مواردی همچون تعویض پوشک نوزادان و کودکان، استحمام کودک، دسشویی بردن و مسواک زدن میشود.

انجام بازی های خلاقانه با کودک

بازی را میتوانیم از مهم ترین نیازهای کودکان معرفی کنیم، پرستاران متخصص و با تجربه افرادی هستند که از طریق بازی و تفریح به مراقبت، نگهداری و آموزش اصول به کودکان میپردازند، پرستاران کودک میتوانند تمامی موارد آموزشی را با استفاده از بازی و تفریح به کودکتان بیاموزند و اوقات فراغت کودک را پر کنند.

حفظ و بهبود سلامت جسمی کودک

پرستار کودک موظف است که با رعایت برخی از نکات مهم از جمله تنظیم خواب کودکان، فراهم کردن تغذیه سالم برای کودکان، انجام بازی های پر تحرک و فیزیکی، کمک به کودکان در فعالیت های ورزشی وسلامت جسمی کودکان را بهبود ببخشند.

حفظ و بهبود سلامت روانی کودک

پرستاران کودک با رعایت روش های گوناگون به بهبود حفظ سلامت روانی کودکان میپردازند این روش ها عبارت اند از هم صحبتی با کودکان، تقویت عزت نفس و اعتماد به نفس کودک، مطالعه کتاب و فیلم های متناسب با سن کودکان

شرکت خدمات پرستاری سپید گستر

 در صورت نیاز به پرستار کودک با تجربه در منزل از طریق مراکز خدمات پرستاری معتبر اقدام کنید، سپید گستر مرکز خدمات پرستاری معتبر در شهر تهران است که به اعزام پرستار کودک به منزل میپردازد.

استخدام پرستار کودک

هزینه پرستار کودک در منزل

هزینه استخدام پرستار کودک در منزل سپید گستر به عواملی از جمله سلامت جسمی و روانی کودک، میزان خدماتی که توسط پرستار ارائه میشود، میزان تجربه پرستار، ساعات حضور پرستار و... بستگی دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها