|

تسنیم:

آغاز حمله ایران به اسرائیل/ مقامات اسرائیلی حمله ایران را تایید کردند

حمله ایران به اسرائیل با د‌ها پهپاد آغاز شد.

آغاز حمله ایران به اسرائیل/ مقامات اسرائیلی حمله ایران را تایید کردند

به گزارش شبکه شرق، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که حمله ایران به اسرائیل با د‌ها پهپاد آغاز شد.

 رسانه‌های ایران اعلام کردند: عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه اهدافی در اسرائیل آغاز شد.

از دقایقی پیش عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه اهدافی در اسرائیل آغاز شده است.

شبکه خبر اعلاک کرد: «عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در اسرائیل از دقایقی پیش آغاز شده است.»

نورنیوز نوشت: «باراک راوید، خبرنگار اکسیوس در توئیتی نوشت: چهار مقام آمریکایی و اسرائیلی به من گفتند که ایران با ده‌ها پهپاد به اسرائیل حمله کرده است. برخی رسانه‌‌های داخلی از استان‌های غربی ایران گزارش داده‌اند صدای پرواز ده‌ها پهپاد انتحاری در آسمان منطقه شنیده می‌شود.

سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: تلاش می‌کنیم از رسیدن پهپادهای ایران به اسرائیل جلوگیری کنیم. او خطاب به شهرک‌نشینان گفت که به دستورات جبهه داخلی گوش کنند.»

فارس نوشت: «پهپادهای ایرانی شروع به عبور از حریم هوایی عراق کردند و به سوریه و اردن نزدیک شدند. حمله موشکی به‌زودی آغاز خواهد شد.

منابع اسرائیلی اعلام کرده‌اند ده‌ها فروند پهپاد از ایران به‌سوی اسرائیل پرتاب شده است. در برخی کانال‌های تلگرامی هم فیلم‌هایی از حرکت پهپادها منتشر شده است. از دقایقی پیش عملیات گسترده پهپادی سپاه علیه اهدافی در اسرائیل آغاز شد. سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیلی شنبه شب، به نقل از مقام‌های اسرائیلی و آمریکایی از آغاز حمله پهپادی ایران به  اسرائیل خبر داد. رسانه‎‌های اسرائیلی اعلام کردند که هواپیمای نخست‌وزیر اسرائیل  به مکان امنی منتقل شده است.»

خبرگزاری «تسنیم» وابسته به سپاه پاسداران نوشت: «فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران و حریم هوایی آن تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.»

نورنیوز نوشت: «باراک راوید، خبرنگار اکسیوس در توئیتی نوشت: چهار مقام آمریکایی و اسرائیلی به من گفتند که ایران با ده‌ها پهپاد به اسرائیل حمله کرده است. این اظهارات در حالی مطرح شده که برخی رسانه‌‌های داخلی از استان‌های غربی ایران گزارش داده‌اند صدای پرواز ده‌ها پهپاد انتحاری در آسمان منطقه شنیده می‌شود.»

پنتاگون اعلام کرد: «اسرائیل تحت حملات ایران قرار گرفت.»

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرد: «از ساعت یک بامداد، حریم هوایی بسته خواهد شد. بر اساس اعلام این رسانه، فرودگاه «بن‌گوریون» تل‌آویو امشب به مدت سه ساعت تعطیل خواهد شد.»

العربیه اعلام کرد: بنا بر ارزیابی‌های امنیتی ده‌ها پهپاد از عراق و احتمالا از یمن به سوی اسرائیل پرتاب شده است.»

مقامات اسرائیلی حمله ایران را تایید کردند

«رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که مقامات اسرائیلی آغاز حمله ایران را با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت اسرائیل تایید کردند.

منابع اسرائیلی مدعی شده‌اند ده‌ها فروند پهپاد از ایران به‌سوی اسرائیل پرتاب شده است. در برخی کانال‌های تلگرامی هم فیلم‌هایی از حرکت پهپادها منتشر شده است.»

رسانه عبری: ایران برای نخستین بار از خاک خود به اسرائیل حمله کرد

«شبکه 12 تلویزیون اسرائیل ادعا کرد: برای اولین بار، ایران مستقیما از داخل خاک خود به اسرائیل حمله کرد.»

منبع: تسنیم
 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها