|

دعوت هند از مصر برای مشارکت در نشست آتی گروه 20

روسیا الیوم، در گزارشی به دعوت هند از مصر برای مشارکت در نشست آتی گروه 20 پرداخته است.

دعوت هند از مصر برای مشارکت در نشست آتی گروه 20

در بررسى رسانه های عرب زبان امروز نگاهی انداختیم به عناوین ،بغداد الیوم، روسیا الیوم ،الخلیج  اونلاین، وخبرگزاری رسمی عراق (واع).

در این میان روسیا الیوم ،در گزارشی به  دعوت هند از مصر برای مشارکت در نشست آتی گروه 20 پرداخته است.

 

خبرگزاری رسمی عراق (واع):

نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی با مشارکت 150 شرکت در عراق برگزار می‌شود

بغداد از هفته آینده میزبان نمایشگاه بین‌المللی مصالح ساختمانی با مشارکت 10 کشور خواهد بود.

«هاشم محمد حاتم» مدیرکل شرکت نمایشگاه‌ها و خدمات بازرگانی عراق گفت که این نمایشگاه با مشارکت بیش از 150 شرکت داخلی و عربی و بین‌المللی متخصص در بخش مصالح ساختمانی از 10 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود که این شرکت‌ها از کشورهای عراق، ترکیه، ایران، ایتالیا، هند، عربستان، لبنان، مصر، قطر، امارات و اسپانیا هستند.

حاتم تأکید کرد که در این نمایشگاه همه آنچه به ساختمان‌سازی و دکوراسیون و فناوری‌های جدید بنا و سیستم‌های توزیع انرژی و دستگاه‌ها و ماشین‌های صنعتی و کارخانه‌های سیمان و بتون و خدمات دکوراسیون داخلی و مصالح ساختمانی مربوط می‌شود به نمایش درمی‌آید.

او با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تأکید کرد که سازمان نمایشگاه‌های عراق آماده ارائه همه گونه تسهیلات برای حمایت از بخش خصوصی و برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست است.

 

الخلیج  اونلاین:

کویت: تمام توان خود را برای موفقیت آمیز بود جام جهانی قطر به کار می‌گیریم

کویت اعلام کرد که در کنار قطر ایستاده و تمام ظرفیت ها و امکانات خود را برای موفقیت آمیز بودن جام جهانی 2022 به کار می گیرد.

هیئت دولت کویت در بیانیه ای اعلام کرد که به مناسبت نزدیک شدن به آغاز جام جهانی 2022 قطر، کویت ایستادگی و حمایت خود از کشور برادر قطر در میزبانی این رویداد ورزشی جهانی را اعلام می کند.

در بیانیه مذکور آمده است که کویت همه ظرفیت ها و امکانات خود را برای موفقیت آمیز بودن این رویداد جهانی به عنوان نخستین جام جهانی ای که در منطقه و جهان عرب برگزار می شود، به کار می گیرد.

دولت کویت، مقدمات، آمادگی ها و تلاش های متمایز قطر برای برگزاری موفق این رویداد جهانی را تحسین کرد.

روز جمعه یک مجموعه از نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات کویت برای مشارکت در تامین امنیت جام جهانی قطر به دوحه رفت.

قطر از 20 نوامبر تا 18 دسامبر 2022 میزبان جام جهانی فوتبال است.

 

بغداد الیوم:

 دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان آمار تلفات حمله روز گذشته سپاه ایران را اعلام کرد

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان عراق امروز در بیانیه ای آمار تلفات حمله سپاه ایران به مقرهای احزاب کرد در اقلیم کردستان را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است که بنابر اطلاعات دستگاه مبارزه با تروریسم، حمله سپاه پاسداران ایران در ساعت 8:50 صبح با موشک و پهپادهای بمب گذاری شده، انجام شده است.

در این بیانیه اشاره شده است که این حمله منجر به کشته شدن دو نفر و مجروح شدن 8 نفر دیگر شده است.

دستگاه مبارزه با تروریسم اقلیم کردستان اعلام کرد که مقر حزب دموکرات کردستان ایران در شهر کویسنجق در استان اربیل و حزب کومله در نزدیکی روستای زرگویز در استان سلیمانیه هدف قرار گرفته است.

 

روسیا الیوم:

 دعوت هند از مصر برای مشارکت در نشست آتی گروه 20

 نخست‌وزیر هندوستان از مصر برای مشارکت در نشست آتی سران گروه 20 دعوت کرد.

 «ناریندرا مودی» نخست وزیر هند در سخنرانی در نشست سران گروه 20 در بالی اندونزی، گفت که از اول دسامبر 2022، هند ریاست این مجموعه را بر عهده می‌گیرد.

او گفت که ریاست هند بر این گروه در شرایطی انجام می‌شود که بحران و آشوب جهان را فراگرفته است و برخی کشورها همچنان در آثار ویرانگر کرونا و نیز مشکلات اقتصادی گرفتار هستند.

وی در ادامه از مصر دعوت کرد که به عنوان کشور مهمان در دوره ریاست هند بر گروه بیست به این گروه بپیوندد و افزود که حضور هند بر قدرت نشست‌های این گروه می‌افزاید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها