|

انفجار مهیب دینامیت در سنندج/ تصاویر

آخرین اخبار و جزئیات درباره انفجار دینامیت در سنندج اعلام شد.

انفجار مهیب دینامیت در سنندج/ تصاویر

به گزارش شبکه شرق، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: انفجار دینامیت در محله شالمان سنندج، دو نوجوان ۱۵ ساله را راهی بیمارستان کرد.

آزاد طهماسبی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ظهر سه‌شنبه «۲۲ اسفند ۱۴۰۲»، به خبرنگاران رسانه‌های استان اظهار کرد: دقایقی پیش، بر اثر انفجار دینامیت در محله شالمان سنندج، دو نوجوان ۱۵ ساله به شدت مجروح و راهی بیمارستان شدند.‌

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با بیان اینکه این انفجار خسارات مالی هم به دنبال داشته است، اظهار کرد: در این حادثه به یک دستگاه خودرو، پارکینگ و انبار یک منزل مسکونی نیز خسارت مادی وارد شده است.

طهماسبی اضافه کرد: آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به محض اطلاع از وقوع این حادثه به محل اعزام و نسبت به اطفا حریق اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سنندج برای خدمات‌رسانی به شهروندان در حوادث مختلف به ویژه در ایام پایان سال، اظهار کرد: شهروندان با احترام به حقوق شهروندی و پرهیز از انجام رفتارهای پرخطر، چهارشنبه‌سوری ماندگاری را در آخرین روزهای سال رقم بزنند و با خودداری از رفتارهای پرخطر امکان لذت همه شهروندان را از آیین‌های سنتی این شب فراهم کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اضافه کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل یا خطر آتش‌سوزی بلافاصله مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

انفجار دینامیت در سنندج

انفجار دینامیت در سنندج

انفجار دینامیت در سنندج

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها