|

انفجار ساختمان دو طبقه در ری/ یک فوتی و 9 مصدوم

ساعت ۱۱:۵۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در خیابان ری بازار آل آقا که از معابر قدیمی است، اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

انفجار ساختمان دو طبقه در ری/ یک فوتی و 9 مصدوم

به گزارش شبکه شرق، طبق گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ساعت ۱۱:۵۴ یک مورد انفجار ساختمان ۲ طبقه در خیابان ری اعلام شد که تا کنون ۹ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشته است.

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۱:۵۴ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه انفجار در خیابان ری بازار آل آقا که از معابر قدیمی است، اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی گفت: در یک منزل ۲ طبقه قدیمی حجم زیادی از مواد محترقه در حال ساخت و تولید شده وجود داشت که انقجار رخ داده و بخشی از این منزل تخریب و افرادی مصدوم شده بودند.

ملکی ادامه داد: تا این لحظه ۱۰ نفر مصدوم از منزل خارج شدند که یک نفر از منزل کناری و ۹ نفر از همین کارگاه تولید مواد محترقه خارج شدند که از این ۹ نفر، یک نفر مرد فوت کرد و ۴ مرد و ۴ زن که دچار سوختگی و مصدومیت شدید بودند، تحویل عوامل اورژانس شدند.

در همین خصوص روابط عمومی اورژانس استان تهران اظهار کرد: بلافاصله ۷ دستگاه آمبولانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس به محل اعزام شده‌اند.

وی ضمن تاکید ادامه داد: دو نفر از نیرو‌های آتش نشانی در اثر انفجار موارد محترقه دچار سوختگی شده اند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها