|

کوهرنگ سردترین ایستگاه کشور شد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: روز یکشنبه کوهرنگ با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین ایستگاه کشور گزارش شد.

کوهرنگ سردترین ایستگاه کشور شد

به گزارش شبکه شرق، معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روز یکشنبه کوهرنگ با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین ایستگاه کشور گزارش شد.

معصومه نوروزی روز یکشنبه افزود: همچنین شهرکرد به همراه همدان با ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه مراکز استان‌های کشور اعلام شد.

وی ادامه داد: پایداری هوای سرد تا روز دوشنبه در استان ادامه دارد و در نهایت با ورود یک سامانه بارشی به استان از روز سه‌شنبه دمای هوا تا حدی در استان تعدیل و افزایشی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای روز سه‌شنبه در برخی نقاط استان به خصوص ارتفاعات شهرستان کوهرنگ و اردل بارش خفیف برف و وزش باد به نسبت شدید انتظار می‌رود.

نوروزی افزود: برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نیز آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و بارشی تا پایان هفته نخواهیم داشت.

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بنا بر پیش‌بینی‌های هواشناسی آغاز به کار مدارس استان در روز یکشنبه را از ساعت ۹ صبح اعلام کرده بود.

چهارمحال و بختیاری سرچشمه ۲ رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها