|

سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱| شماره ۴۲۵۵

سه‌شنبه 23 فروردین 1401| شماره 4255

در شرق امروز می خوانید:

+ در روزنامه امروز، گزارشی از دیپلماسی آب منتشر شده است. در این گزارش، عملکرد دستگاه های مرتبط کشورمان در دیپلماسی آب در قبال همسایه ها به وی‍‍‍‍‍‍‍ژه با ترکیه مورد بررسی قرار گرفته است. این روزها هجوم ریزگردها و عامل اصلی آن یعنی سدسازی بی قاعده ترکیه بر روی سرمنشا رودهای عراق، یکی از داغ ترین مباحث است.

+ آیا سفرهای نوروزی به کام اقتصاد گردشگری ایران بوده؟ آمار و بررسی های میدانی نشان می دهد، کشور ترکیه بیش از ایران از سفرهای نوروزی سود برده است. 

+ در صفحه اقتصادی نیز، جنگ روسیه و اوکراین از منظر اقتصاد ایران بررسی شده است. این نبرد بر بازار مواد غذایی ایران و قاچاق اثر قابل توجهی گذاشته که کمتر به آن پرداخته شده است.

+ در بخش ورزش هم وضعیت امروز تیم فوتبال پرسپولیس مورد واکاوی قرار گرفته است. به اعتقاد بسیاری یحیی گل محمدی وارث ساخته های برانکو بوده و حالا با روند نتیجه گیری سرخپوشان، گمان می رود عصر مربی کروات و تاریخ ساز پرسپولیس به پایان رسیده است.

+ همکاران گروه جامعه در گزارشی، طرح پزشک متخصص در مناطق را مورد بررسی قرار داده اند و از موانعی نوشته اند که پزشکان متخصص را از این مناطق دور می کند

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها