|

بدرقه ملی پوشان به مسابقات هانگژو

هنرمندان ۶ گله شدند

روز گذشته بیستم شهریور در سالن فرهنگسرای رسانه یک بازی نمادین برگزار شد و تیم فوتسال هنرمندان زن در دیداری دوستانه و برای حمایت از برخی ورزشکار زن پا به توپ شدند. حریف تیم زنان هنرمند تعدادی از دختران ورزشکار ملی‌پوش بودند که قرار است به زودی به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی درهانگ‌ژو چین اعزام شوند. این تیم در واقع ترکیبی از ملی‌پوشان رشته‌های ورزشی مثل دوچرخه سواری، هندبال، موی تای، ووشو، دارت و ... بودند که به درخواست و دعوت تیم فوتسال هنرمندان زن تشکیل شد.

شقایق آسیایی- در این دیدار که در سالن رسانه برگزار شد تیم هنر مندان با ترکیب :المیرا دهقان، فقیهه سلطانی،فرناز امینی، فریبا طالبی، مهدیه نساج، نازنین کیوانی، بهاره امینی، زهرا محمودوند، پریناز کنگاوری، سمیه سلطانی 

و اسامی تیم منتخب تیم‌های ملی: مهرسا عبداللهی (ووشو)، مژگان رحمانی (دارت)،دلارام ذاکرانی (دوچرخه سواری)، فاطمه حسینی (موی تای)،مریم یوسفی(هندبال) و نازنین خاتمی (سپکتاکرا) هستند.

در این دیدار تیم منتخب تیم‌های ملی مختلف با اینکه فوتبالیست نبودند، اما به دلیل آمادگی جسمی بالا و همکاری تیمی موفق شدند با ۶ گل از سد تیم هنرمندان بگذرند. البته تیم هنرمندان نیز توانستند ۳ گل بزنند، اما در کل بازی بیشتر یک جور حمایت از دختران اعزامی بود. در پایان بازی هم تیم هنرمندان با جمله پرانرژی "امیدواریم برید و در هانگژو بترکونید!" از دختر‌های ملی پوش حمایت کردند..