|

ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آنها شده است.

ورود فوری AFC به پرونده‌های استقلال و پرسپولیس

به گزارش شبکه شرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار توضیحات باشگاه های پرسپولیس و استقلال درباره مالکان قانونی آنها شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران خواستار پاسخ این مجموعه در خصوص مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران شده است.

AFC که قوانین سختگیرانه خود را برای صدور مجوز حرفه‌ای جهت حضور تیم‌ها در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است خواهان توضیح شفاف درباره تعیین تکلیف سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و معضلات مالی این باشگاه‌ها شده است.

AFC که تمام مکاتبات بین المللی با باشگاه‌ها را از طریق فدراسیون‌های تحت عضو انجام می‌دهد خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و پاسخ فوری فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۱ فروردین فرصت رسیدگی به کمبودهای باشگاه‌ها در این خصوص شده است و هرگونه تخلف را با جریمه‌های سنگین خود که از یک سال پیش وضع کرده بود روبرو خواهدت کرد

حال باید دید آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال می‌توانند پاسخ شفاف در خصوص مالکیت خود به فدراسیون فوتبال داده و آنها برای AFC ارسال کنند یا باید بار دیگر منتظر اتفاقات پر حاشیه دیگری در خصوص این دو باشگاه بود.

 

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها