|

پیشنهاد دیوانه‌وار عربستانی‌ها؛ چهره شاخص جام جهانی وسوسه شد

دانیله اورساتو که یکی از داوران سرشناس ایتالیا محسوب می‌شود، پس از دریافت یک پیشنهاد چشمگیر امکان دارد به عربستان سعودی نقل مکان کند. در گزارش صفحه ۲۲ روزنامه توتو اسپورت آمده که اورساتو یک پیشنهاد بزرگ از عربستان سعودی دریافت کرده که در صورت موافقت، دستمزد او دو برابر می‌شود. او با دریافت این پیشنهاد به نوعی وسوسه شده و بعید نیست که موافقت خود را به‌زودی اعلام کند.

پیشنهاد دیوانه‌وار عربستانی‌ها؛ چهره شاخص جام جهانی وسوسه شد

به گزارش شبکه شرق، دانیله اورساتو، داور سرشناس ایتالیایی، با پیشنهاد چشمگیر از فدراسیون فوتبال عربستان سعودی مواجه شده است.

دانیله اورساتو که یکی از داوران سرشناس ایتالیا محسوب می‌شود، پس از دریافت یک پیشنهاد چشمگیر امکان دارد به عربستان سعودی نقل مکان کند.

دولت عربستان سعودی از سال گذشته به طور گسترده‌ای تمرکز خود را روی فوتبال متمرکز کرده است و این تحولات با خرید کریستیانو رونالدو توسط النصر شروع شد.

در پنجره نقل و انتقالات تابستان، لیست بلندبالایی از بازیکنان پیشنهادهای بزرگی از باشگاه‌های مختلف سعودی دریافت کردند.

تعدادی از بازیکنان از جمله نیمار، کریم بنزما و روبرتو مانچینی، سرمربی سابق ایتالیا، به عربستان نقل مکان کردند. دولت عربستان همچنان علاقه دارد تا در جنبه‌های مختلف فوتبال سرمایه‌گذاری کند و از این رو انتظار می‌رود در ماه‌های آینده به ارائه پیشنهادات باورنکردنی ادامه دهد.

در گزارش صفحه ۲۲ روزنامه توتو اسپورت آمده که اورساتو یک پیشنهاد بزرگ از عربستان سعودی دریافت کرده که در صورت موافقت، دستمزد او دو برابر می‌شود. او با دریافت این پیشنهاد به نوعی وسوسه شده و بعید نیست که موافقت خود را به‌زودی اعلام کند.

این پیشنهاد برای یکی از بهترین داوران ایتالیا باعث نگرانی انجمن داوران ایتالیا شده چون گمان می‌رفت او یکی از نامزدهای جایگزینی جانلوکا روچی به عنوان رئیس جدید این سازمان باشد. پیشنهاد عربستان به اورساتو همچنین می‌تواند باعث شود که او در ساختار فوتبال این کشور یک مدیر یا مقام اجرایی شود.

اورساتو که در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار افتتاحیه میان قطر - اکوادور و همچنین دو بازی آرژانتین برابر مکزیک و آرژانتین مقابل کرواسی را قضاوت کرد، به‌عنوان بهترین داور جام‌جهانی انتخاب شده بود.

 

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها