|

مربی لالیگایی در راه فوتبال ایران

لوکاس آلکاراز اسپانیایی سرمربی بعدی نساجی قائمشهر خواهد بود.

مربی لالیگایی در راه فوتبال ایران

 

به گزارش شبکه شرق، نساجی بعد از جدایی مهدی رحمتی در دوران تغییر است. نتایج نساجی تاکنون رضایت مدیران را براورده نکرده و قرار است تحولی جدی و بنیادین در این تیم حاصل شود.

بعد از اینکه مشخص شد هدف اصلی مدیران این تیم جذب مربی خارجی است و معلوم گردید این مربی لوکاس الکاراز اسپانیایی است.

شنیده ها حاکی است نمایندگان نساجی امروز راهی استانبول شدند تا بدون از دست دادن وقت مذاکرات جدی و نهایی را با مربی مدنظر این باشگاه انجام دهند.

آلکاراز 56 ساله متولد گرانادا اسپانیا است. او در سال 1995 در سن 29 سالگی مربیگری را با گرانادا آغاز کرد و در دوره سه ساله خود به دو مقام برتر در لیگ دست یافت اما نتوانست در پلی آف صعود کند. در دو فصل بعد، او با آلمریا و دوس هرماناس کار کرد.

در ژوئن 2000، آلکاراز در 34 سالگی با رکرتیوو اوئلوا قرارداد امضا کرد و به قدیمی ترین باشگاه اسپانیا کمک کرد پس از 23 سال غیبت در سال 2002 به لالیگا بازگردد. آنها همچنین توانستند به فینال کوپا دل ری برسند.

آلکاراز سپس به راسینگ سانتاندر نقل مکان کرد . او دو فصل بعدی را در لیگ دسته دوم گذراند و به رئال مورسیا کمک کرد تا در سال 2007 به سطح اول فوتبال اسپانیا صعود کند.

در تابستان 2009، آلکاراز با تیم دیگری در زادگاهش اندلس، کوردوبا قرارداد امضا کرد و به تیم کمک کرد در اولین فصل خود رتبه دهم لالیگا را کسب کند. در اواخر ژوئن 2011، او دوباره به آلمریا پیوست.

آکاراز از 2011 تا 2023 نیز در هیچ سالی بیکار نبوده و همواره در در سطح اول اسپانیا مشغول به کار بوده است. آلمیرا، لوانته، الچه، گرانادا و زاراگوزا از مطرح‌ترین تیم‌هایی است که او در آن مربیگری کرده است. یونیون ایبیزا آخرین تیم این مربی است.

این مربی تجربه کار در المپیاکوس قبرس را داشته و در سطح ملی نیز سرمربیگری تیم ملی الجزایر جزو کارنامه این مربی اسپانیایی دیده میشود.

 

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها