|

بیرانوند:

داوران دوست دارند دربی را مساوی دربیاورند

​دروازه‌بان پرسپولیس مدعی شد که استقلال در دربی ۱۰۲ پایتخت برای کسب یک امتیاز تلاش می‌کرد.

 داوران دوست دارند دربی را مساوی دربیاورند

به گزارش شبکه شرق، علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک - یک تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: سه امتیاز در مشت ما بود و حیف شد که این برد را از دست دادیم. بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و هواداران مسابقه یک‌طرفه‌ای دیدند. مالکیت توپ و پاس‌های زیادی داشتیم و نشان دادیم لیاقت گلزنی به استقلال را داریم. استقلال تیم بزرگی است و مشخص بود برای نباختن آمده بود.

«از هواداران پرسپولیس می‌خواهم به این باشگاه بزرگ و بازی امروز تیم افتخار کنند.»، وی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: به نظرم کمک داور ویدیویی (VAR) خیلی با داور در ارتباط نبود و محمدرضا احمدی (گزارشگر مسابقه) با داور در ارتباط بود. احمدی خیلی دوست داشت که داور حتماً باید صحنه‌ها را ببیند و قبل از اینکه بنیادی‌فر صحنه را تماشا کند، گزارشگر بازی تأیید می‌کرد که پنالتی بود.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره پنالتی رخ داده روی آرش رضاوند که به گل تساوی استقلال منجر شد، گفت: داور به صحنه پنالتی از همه نزدیک‌تر بود و پنالتی نگرفت، اما صحنه را به کمک VAR تماشا کرد. ما طولانی‌ترین VAR جهان را دیدیم و برای هر صحنه جزئی، پنج تا هفت دقیقه تلف می‌شد. پیروزی حق ما بود، اما نمی‌توان اعتراض کرد. کسانی که در اتاق VAR نشسته بودند، ایرانی نبودند و داور را وادار کردند که صحنه‌ها را ببیند.

بیرانوند در مورد درگیری لفظی خودش با یکی از توپ‌جمع‌کن‌های ورزشگاه آزادی در نیمه اول تصریح کرد: خواستم بازی را زود شروع کنم. او عجله مرا دید و توپ را نداد. گاهی اعصاب آدم در دربی خراب می‌شود و از این توپ‌جمع‌کن عذرخواهی می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا داور دقایق کافی را برای وقت تلف شده اعلام کرد یا خیر، بیان کرد: دربی شرایط ویژه خودش را دارد و داور دوست دارد بازی را مساوی دربیاورد! به همین خاطر شاید وقت اضافه کمتری برای دربی‌ها در نظر گرفته شود.

دروازه‌بان پرسپولیس درباره اعتراض اعضای دو تیم به داور، با وجود استفاده از کمک داور ویدیویی عنوان کرد: اینگونه نبود. بازیکنان ما به سمت صفحه نمایشگر VAR نمی‌رفتند و بازیکنان استقلال که تیم‌شان عقب بود، چنین کاری می‌کردند. وقتی تیم شما عقب می‌افتد، دوست دارید بیشتر فشار بیاورید و شاید بازیکن تا مانیتور VAR جلو برود. خیلی‌ها منتظر بودند اتفاقی بین نیمکت‌نشینان دو تیم بیفتد که خدا را شکر رخ نداد و مربیان دو تیم عملکرد هوشمندانه‌ای داشتند.

بیرانوند در مورد حجم بالای اعتراض نیمکت‌نشینان استقلال به قضاوت موعود بنیادی‌فر اظهار داشت: استقلال آمده بود که نبازد. تیمی که صدرنشین است و چند امتیاز بیشتر از بقیه تیم‌ها داشته باشد، دوست دارد بازی مقابل تیم‌های مدعی را با نتیجه مساوی تمام کند. آنها به همین خاطر دوست داشتند شلوغ کنند که طبیعی بود!

وی درباره پیروزی‌های متوالی سپاهان اصفهان در لیگ برتر گفت: فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم. سال گذشته چهار امتیاز از مدعیان عقب بودیم و فقط به بردن در بازی‌های باقیمانده فکر می‌کردیم. الان نیز همین شرایط را داریم و کاری به تیم‌های دیگر نداریم.

 

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها