|

ترکیب پرسپولیس برای دربی

یحیی گل‌محمدی ترکیب مدنظر خود را برای مصاف با استقلال انتخاب کرد.

ترکیب پرسپولیس برای دربی

به گزارش شبکه شرق، در چارچوب بازی معوقه هفته پنجم به مصاف استقلال جواد نکونام می‌رود. سرخ‌ها که در دو دربی متوالی فصل گذشته در لیگ و جام حذفی برنده بودند امیدوارند این روند را ادامه بدهند و با توجه به جایگاه حساسشان در جدول وضعیت بهتری پیدا بکند

در چارچوب دروازه پرسپولیس همانند بازی‌های گذشته علیرضا بیرانوند قرار گرفته است. گئورگی گولسیانی و محمد حسین کنعانی زادگان دو مدافع وسط پرسپولیس در دربی هستند.

مطابق انتظار و همانند بازی‌های گذشته دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست و علی نعمتی نیز مدافع چپ پرسپولیس است.

در خط هافبک پرسپولیس مسعود ریگی بازیکن اسبق استقلال در ترکیب اصلی جای گرفته و به عنوان هافبک دفاعی نقش آفرینی می‌کند. دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس نیز میلاد سرلک است که با توجه به بازی‌های قبلی احتمالاً کمی جلوتر از ریگی ایفای نقش می‌کند و می‌تواند در خط حمله نیز کمک کننده باشد.

کمی جلوتر سروش رفیعی به عنوان بازی‌ساز قرار دارد سعید صادقی و مهدی ترابی نیز وینگر راست و چپ پرسپولیس هستند.

در خط حمله پرسپولیس شهاب زاهدی پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت و دوری از ترکیب اصلی دوباره فیکس شده و برای اولین بار دربی را تجربه می‌کند.

نسبت به بازی قبلی پرسپولیس مقابل هوادار، محمد عمری از ترکیب خارج شده و جای خود را به سروش رفیعی داده و همچنین نبیل باهویی که عملکرد بدی هم نداشت دوباره دور از ترکیب اصلی قرار دارد تا شهاب زاهدی در خط حمله نقش آفرینی کند.

 ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، شهاب زاهدی.

 

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها