|

بیرانوند آماده عبور از رکورد عابدزاده

علیرضا بیرانوند خود را آماده شکستن رکورد احمدرضا عابدزاده می‌کند.

 بیرانوند آماده عبور از رکورد عابدزاده

 

به گزارش شبکه شرق، شهرآورد پایتخت در حالی برگزار می‌شود که علیرضا بیرانوند در اوج آمادگی خود را به استقلال رسانده و امیدوار است با خط دفاعی مستحکم پرسپولیس بتواند یک کلین شیت دیگر را در کارنامه خود ثبت کند. او تاکنون ۶ بار دروازه خود را در شهرآورد بسته نگه داشته است.

بیرانوند که سابقه بازی مقابل استقلال با پیراهن نفت تهران را هم دارد، اکنون تنها احمدرضا عابدزاده و مهدی رحمتی را بالاتر از خود می‌بیند که عابدزاده 8 کلین شیت و رحمتی ۹ کلین شیت در این بازی مهم ثبت کرده است.

البته بیرانوند برای شکستن رکورد عابدزاده باید در بازی رفت و برگشت این فصل دروازه خود را بسته نگه دارد اما به هر حال این امیدی است که او در آخرین تمرین پیش از شهرآورد از خود به نمایش گذاشته است.

نکته مهم اینکه بیرانوند این فصل ۶ کلین شیت هم در دروازه پرسپولیس داشته و برای تکرار عنوان دستکش طلایی خود چاره‌ای جز درخشش برابر استقلال در بازی معوقه ندارد و باید ماموریت سخت رویارویی با مهاجمان استقلال را به سلامت بگذراند.

نکته جالب اینکه علیرضا بیرانوند در ابتدای فصل قرار بود به استقلال برود و در درون دروازه این تیم بازی کند اما پس از کشمکش‌ها و اتفاقاتی که در نقل و انتقالات رخ داد، سرانجام پرسپولیسی ماند و حالا با پیراهن شماره یک چه بسا مهم‌ترین بازیکن پرسپولیس هم در این بازی مهم باشد.

 

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها