|

بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس:

فدراسیون نشسته به ریش ما می‌خندد!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نه جلوی تیم‌ها و نه جلوی مصاحبه‌ها را می‌گیرند و فدراسیون نشسته به ریش همه ما می‌خندد.

فدراسیون نشسته به ریش ما می‌خندد!

به گزارش شبکه شرق، علیرضا بیرانوند پس از تساوی 2 بر 2 مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه از این نتیجه ناراحتیم. نداشتن تمرکز لازم باعث شده در دقیقه آخر این اتفاق برای ما رقم بخورد. درس خیلی بزرگی برای همه ما شد. یک تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود باید تا دقیقه آخر تمرکزش را حفظ کند. من به این بازی خوش‌بین نبودم. حریف 10 نفره شد اما با تیم نفره در ضدحملات ما را اذیت کرد. همه ما تمرکز لازم را نداشتیم. درس بزرگی شد اما هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است تا هفته آینده باید ریکاروی کنیم.

وی در مورد گل دوم صنعت نفت و آیا اینکه توپ از خط رد شد یا نه، گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که کمک داور پرچم را زد و گل صنعت نفت را قبول کردند. تا جایی که من خودم توپ را دیدم از خط رد شده بود. دم کمک داور گرم که این گل را گرفت ما هم زیر فشار هستیم. همه تیم‌ها روی ما اعتراض می‌کنند اما می‌خواهم چیزی به تیم‌های دیگر بگویم متأسفانه بی‌احترامی‌ها خیلی زیاد شده است، بازیکنان خیلی راحت به همدیگر بی‌احترامی می‌کنند. فقط یک چیزی خطاب به بازیکنان و کسانی که خطاب به بازیکنان پرسپولیس و باشگاه می‌گویند بگویم این را بدانید که اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بستند. این بازیکنان اینقدر قهرمانی آورده‌اند و قوی شده‌اند که هر باشگاه می‌آید به بازیکن 2 میلیاردی 30 میلیارد می‌دهد و باعث و بانی آن ما بازیکنان پرسپولیس هستیم که شما بازیکنان از تیم‌های دیگر پول خوب می‌گیرید. به خاطر این هم به آنها پول خوب می‌دهند و هزینه زیاد می‌کنند تا قهرمان شوند.

بیرانوند گفت:‌ می‌خواهند جلوی پرسپولیس را بگیرند. این هم برای همه باشگاه‌ها و بازیکنانی که به ما بی‌احترامی می‌کنند. خیلی وقت بود می‌خواستند این حرف‌ها را بزنم اما دیدم به برخی بازیکنان بی‌احترامی کردند.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها از بازیکن تا جواد نکونام علیه پرسپولیسی‌ها صحبت کرده‌اند، عنوان کرد: من نمی‌توانم وارد صحبتی که شما کردید بشوم. دو مربی که هستند جایگاه خاص خودشان را دارند. آقا یحیی که سال‌های سال‌ بازیکن ملی‌پوش بوده است و بازی‌های زیادی برای تیم ملی انجام داده و پیشکسوت است و همه باید به او احترام بگذاریم. باید به سن و تجربه‌اش و کارهایی که برای پرسپولیس کرده احترام بگذاریم. چه بازیکنان و چه مربیان حریف باید این کارها را انجام بدهند.

بیرانوند تأکید کرد: یکی از بازیکنان استقلال علیه بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کرده بود اما وقتی قرارداد بالای 30 میلیارد می‌بندید و 2 میلیارد آن را کم کرده‌اید فکر نکن که کم کردی. شما اول فصل به خاطر پول‌های پارسال‌تان بوده که اعتصاب کردید و پول‌های پارسال‌تان را داده‌اند که حالا یکی دو میلیارد تومان کم کرده‌اید تا جایی که من می‌دانم این اتفاق افتاده است. خیلی می‌توانست به زندگی‌شان کمک کند دو میلیارد کم کردند. از کجا مشخص است که دو میلیارد دیگراز بیرون به آنها نداده باشند. مصاحبه کرده بودند که ما به خاطر پول‌مان اعتصاب کردیم و باشگاه را تحت فشار بردیم.

وی با اشاره به قهرمانی‌های پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی است که در هفت سال اخیر 6 قهرمانی آورده، 2 بار فینال آسیا رفته، نایب قهرمان شده، بازیکنان‌ به خودشان اجازه ندهند که علیه بازیکنان و مربیان پرسپولیس صحبت کنند.

بیرانوند در مورد اینکه باورتان می‌شود بازیکنی قراردادش 160 میلیون تومانی باشد، گفت: این اتفاقی است که خنده‌دار است. همه داریم می‌بینیم. از فدراسیون فوتبال درخواستی دارم اینکه در قراردادما بندی آورده که همه تیم‌ها علیه یکدیگر بیانیه می‌دهند، حرف می‌زنند و فدراسیون هم نشسته به ریش همه ما می‌خندد نه جلوی تیم‌ها و نه جلوی مصاحبه‌ها را می‌گیرند و این اتفاق خوبی نیست. همه دوست دارند بیایند پرسپولیس قهرمان را جا بگذارند. سخت است باید تحمل کنیم شاید این اتفاقات در آینده دو برابر است و تنها کاری که می‌توانند بکنند این است که تمرکزمان را به هم بزنند وگرنه فوتبالی نمی‌توانند هیچ کاری کنند.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها