|

قلعه‌نویی اجازه سردار را از مورینیو می‌گیرد

سرمربی تیم ملی منتظر صدور ویزای خود برای سفر ایتالیا و پرتغال و دیدار با سرمربیان رم و پورتو است.

قلعه‌نویی اجازه سردار را از مورینیو می‌گیرد

به گزارش شبکه شرق، موضوع غیبت سردار آزمون در جام ملت‌های آسیا از روز عقد قرارداد این ستاره ایرانی با باشگاه آاس رم ایتالیا در رسانه‌های متعددی مطرح شد. اگرچه این مسئله هربار از سوی مقامات مختلف تکذیب شد اما خود سردار آزمون و باشگاه رم ایتالیا هیچ واکنشی به این مسئله نداشتند.

در این خصوص همواره گفته شده که سردار آزمون بندی در قراردادش با رم گنجانده که برای جام ملت‌های آسیا تیم ملی ایران را همراهی نکند که البته به صورت غیررسمی تکذیب شده است. با این وجود این مسئله موجب نگرانی هواداران فوتبال شده است. اگرچه مهدی محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال اخیرا در این خصوص اعلام کرد که بازی‌های جام ملت‌ها در روزهای فیفا است و مشکلی برای حضور آزمون در ترکیب ایران نیست، اما امیر قلعه‌نویی شخصا قصد دارد در این باره اقدام کند.

سرمربی تیم ملی تصمیم گرفته سفری به اروپا داشته باشد و شخصا با ژوزه مورینیو سرمربی سرشناس رم ایتالیا دیدار کند. در این خصوص فدراسیون فوتبال و شخص امیر قلعه‌نویی برای دریافت ویزای اروپا اقدام کرده‌اند و منتظر هستند تا روادید سرمربی تیم ملی برای سفر به قاره سبز صادر شود و او بتواند با مورینیو دیدار کند.

قلعه‌نویی قصد دارد ابتدا در سفر به ایتالیا قبل از جام ملت‌ها درباره وضعیت سردار آزمون با مورینیو دیدار کند و اگر مشکلی برای حضور او در جام ملت‌های آسیا وجود دارد این مسئله را برطرف کند.

سرمربی تیم ملی همچنین در صورت صدور روادید خود به پرتغال هم می‌رود تا وضعیت مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را زیر نظر بگیرد و البته با کونسسائو سرمربی پرتغالی این تیم هم دیدار داشته باشد.

با صدور ویزا، قلعه‌نویی فورا به این سفر در قاره سبز خواهد رفت تا بتواند با مورینیو و کونسسائو ملاقاتی جذاب درباره وضعیت دو ستاره تیم ملی داشته باشد.

 

منبع: ورزش3
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها