|

نتیجه رسمی بازی سپاهان- الاتحاد اعلام شد

سرانجام پس از چند هفته ابهام درباره وضعیت بازی سپاهان و الاتحاد که قرار بود در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، کمیته انضباطی "ای‌اف‌سی"، حکم نهایی خود را درباره این مسابقه اعلام کرد.

نتیجه رسمی بازی سپاهان- الاتحاد اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، تغییرات گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پس از حکم کمیته انضباطی در جدول این گروه اعمال شد.

سرنوشت بازی سپاهان و الاتحاد نه تنها برای خود این دو تیم بسیار اهمیت داشت که نیروی هوایی و آلمالیق هم در انتظار حکم بودند و البته گروه‌های دیگر هم مستثنی از این ماجرا نبودند. چرا که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پس از اینکه 8 تیم به عنوان تیم برتر راهی مرحله حذفی شدند، 5 تیم برتر گروه‌های 8 گانه نیز آنها را همراهی خواهند کرد.

فوتبال

 

سرانجام پس از چند هفته ابهام درباره وضعیت بازی سپاهان و الاتحاد که قرار بود در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود، کمیته انضباطی "ای‌اف‌سی"، حکم نهایی خود را درباره این مسابقه اعلام کرد و طلایی پوشان ایرانی را با یک حکم سنگین و بی سابقه با نتیجه 3 بر صفر بازنده شدند.

فوتبال1

 

با این وصف سپاهان در پایان دور رفت مسابقات با کسب 4 امتیاز پایین تر از الاتحاد 9 امتیازی و نیروی هوایی با 4 امتیاز قرار گرفته و اگر شاگردان مورایس به دنبال صعود به عنوان تیم برتر دوم هستند، باید هر 3 مسابقه خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

منبع: ورزش سه
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها