|

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی و محسن نژاد به رقبا رحم نکردند!

شاگردان حسن رنگرز در دور مقدماتی ۳ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان به روی تشک رفته اند.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| ساروی و محسن نژاد به رقبا رحم نکردند!

به گزارش شبکه شرق، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان، از روز گذشته در بلگراد آغاز شد و تا ۲ مهر ادامه دارد.

امروز مسابقات مقدماتی ۳ وزن دوم در اوزان ۶۰، ۷۲ و ۹۷ کیلوگرم برگزار می شود که به ترتیب مهدی محسن نژاد، دانیال سهرابی و محمدهادی ساروی نماینده های ایران هستند.

در ادامه می توانید نتایج کامل فرنگی کاران را بخوانید:​

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۴۱ نفر حضور دارند، مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الدار حافظ اف از آمریکا کشتی گرفت که با پیروزی ۷ بر 0 به یک هشتم نهایی رسید. او در این مرحله مقابل کیم از کره جنوبی به پیروزی ۴ بر ۲ رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

ژولومان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان و کرم کاظم کمال دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ترکیه در گروه نماینده کشورمان حضور دارند.

در وزن ۷۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور نخست با آرتور پولیتایف از اوکراین سرشاخ شد که با پیروزی ۸ بر ۲ به مرحله بعد رفت. سهرابی دور بعد به مصاف علی ارسلان قهرمان ایرانی الاصل جهان از صربستان رفت که با نتیجه ۷ بر ۷ شکست خورد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۳۸ نفر حضور دارند، محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با مارکوس راگینگر از اتریش رقابت کرد و به پیروزی 3 بر 1 رسید. ساروی در دور سوم با کورنیزاک از لهستان رقابت کرد و با پیروزی ۷ بر ۱ به یک چهارم نهایی رسید.

آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان در بالای گروه قرار دارد و تا فینال با نماینده کشورمان روبرو نخواهد شد.

 

 

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها