|

اشکان جعفری، بازیکن تیم‌ ملی بسکتبال:

از باخت ترسی نداریم/ تلاش می‌کنیم بهتر از قبل باشیم

اشکان جعفری بازیکن تیم‌ ملی بسکتبال کشورمان که مدتی در تمرینات تیم ملی غایب بود در حاشیه این اردو گفت: هفته پیش مچ پایم پیچید و آسیب دیدم، اما حدود سه روز دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم.

 از باخت ترسی نداریم/ تلاش می‌کنیم بهتر از قبل باشیم

به گزارش شبکه شرق، اشکان جعفری بازیکن تیم‌ ملی بسکتبال کشورمان که مدتی در تمرینات تیم ملی غایب بود در حاشیه این اردو گفت: هفته پیش مچ پایم پیچید و آسیب دیدم، اما حدود سه روز دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم.

اشکان جعغری گفت: اولین بازی که کردم شهریور بوده و حدود ۶ - ۷ ماه از میادین دور بودم. البته درست است که از شهریور مسابقه ندادم، اما تمرین داشتم. مهم کیفیت بازی است. تلاش می‌کنم که عملکرد خوبی داشته باشم. اگر مربیان حس کنند شایسته تیم ملی هستم در تیم می‌مانم و در غیر این صورت در کنار تیم هستم.

عضو تیم ملی بسکتبال در ادامه افزود: اولین روز اردو است و نمی‌توان خیلی در مورد شرایط گفت، اما جسته و گریخته از بچه‌ها خبر دارم آن‌ها تمرینات خود را داشتند و عصاره بسکتبال ایران هستند. علاوه بر این چندین و چند سال است که باهم کار می‌کنند امیدوارم با اردو‌های تدارکاتی خوب با آمادگی کامل وارد جام جهانی شویم.

او در مورد بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شده برای تیم ملی گفت: بازی‌های خوبی داریم و قرار است با تیم‌های خوبی بازی کنیم. از باخت ترسی نداریم. شانه به شانه شدن با این تیم‌ها برایمان خوب است و به تیم ملی کمک می‌کند.

او در مورد حریفان کشورمان و عملکرد ایران در جام جهانی گقت: هر تیمی که در جام جهانی شرکت می‌کند آماده و شایسته است. تمرکزمان روی تیم خودمان است. بسکتبال آسیا خیلی سطحش بالا نیست که از الان قول برد و قهرمانی بدهیم. سال ۲۰۱۴ بازی‌های خوبی داشتیم امسال هم سعی می‌کنیم یک پله از جام جهانی قبل بالاتر برویم، اما بستگی به تیم‌ها و شرایط دارد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها