|

شکست دوباره بسکتبال ایران برابر لبنان

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود برابر لبنان تن به شکست داد.

شکست دوباره بسکتبال ایران برابر لبنان

به گزارش شبکه شرق، شاگردان هاکان دمیر که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو و جام‌جهانی بسکتبال آماده می‌کنند در دومین دیدار تدارکاتی خود در بیروت به مصاف تیم ملی لبنان رفتند که در این بازی شکست را پذیرا شدند.

در این دیدار ملی‌پوشان بسکتبال کشورمان با نتیجه ۸۱ بر ۷۷ شکست خوردند، آنها روز گذشته نیز ۷۳ بر ۶۶ نتیجه را واگذار کرده بودند تا در دو دیدار تدارکاتی برابر این حریف آسیایی، حرفی برای گفتن نداشته باشند.

تیم ملی بسکتبال ایران پس از این دو بازی تدارکاتی، به تهران باز خواهد گشت تا ادامه برنامه‌های خود را در پایتخت دنبال کند. برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیم‌های ملی ایران و روسیه در روزهای ۱۶ و ۱۸ مرداد از دیگر برنامه‌های آماده‌سازی ایران در راه آماده‌سازی برای حضور جام‌جهانی است.

جام‌جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ از ۳ تا ۱۹ شهریور به میزبانی ۳ کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد که طی آن آسمان‌خراش‌های ایرانی باید روز شنبه ۴ شهریور به مصاف برزیل بروند و در روز دوشنبه ششم این ماه رو در روی ساحل عاج قرار بگیرند.

آخرین بازی ایران در مرحله مقدماتی چهارشنبه ۸ شهریور خواهد بود که طی آن ملی‌پوشان کشورمان برابر اسپانیا صف‌آرایی خواهند کرد. بعد از این رویداد آسمانخراش‌های ایرانی آماده حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو خواهند شد.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها