|

سرمربی استقلال: از نقل‌و‌انتقالات راضی نیستم!

سرمربی استقلال گفت: از این وضعیت نقل و انتقالات به هیچ وجه راضی نیستم. باید به استقلال کمک شود.

سرمربی استقلال: از نقل‌و‌انتقالات راضی نیستم!

به گزارش شبکه شرق، سرمربی استقلال اعلام کرد که از روند نقل و انتقالات این باشگاه رضایت ندارد.

چهارمین جلسه تمرینی استقلال در کمپ مرحوم حجازی امروز برگزار می شود و آبی هنوز با تیم ناقصی در این جلسات تمرینی حاضر می شوند. آنها فعلا یک بازیکن را جذب کرده اند و تکلیف تعداد زیادی از نفرات فصل قبل نامشخص است.

روز گذشته و به صورت رسمی، قرارداد مهرداد محمدی امضا شد و آبی ها از این بازیکن رونمایی کردند. با اینکه جذب وی خرید مهمی در نقل و انتقالات لیگ برتر محسوب می شود، اما سرمربی آبی ها از روند فعلی تیمش در بازار تابستانی رضایت ندارد.

نکونام فهرست بازیکنان مورد نظر خود را تحویل باشگاه داده و تاکنون محمدی تنها بازیکنی است که به عضویت آبی ها در آمده است. هر چند که مذاکرات با دیگر نفرات مدنظر استقلال ادامه دارد اما نکونام در گفتگو با تسنیم اعلام کرد از روند نقل و انتقالاتی تیمش رضایت ندارد.

نکونام درباره روند نقل و انتقالات استقلال گفت: ببینید بعضی باشگاه‌ها چه پول‌هایی به بازیکنان می‌دهند و چه ریخت و پاش‌هایی می‌کنند. هوادار ما هم توقع دارد. اینجا استقلال است،  ما هم باید بازیکن بزرگ و با کیفیت بگیریم. از این وضعیت نقل و انتقالات به هیچ وجه راضی نیستم. باید به استقلال کمک شود.

سرمربی جدید استقلال در پایان گفت: دوست دارم با هوادار صادق باشم چون مرا خواست و آمدم، حالا که هستم تا آخرین لحظه از باشگاه بزرگ استقلال دفاع می‌کنم. نمی‌توانم به آنها دروغ بگویم. فعلاً از رقبا عقب هستیم. از همین اول همه چیز علیه استقلال و هوادارانش است.

 

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها