|

مبلغ قرارداد ستاره جدید پرسپولیس اعلام شد

دیاباته از مدیران پرسپولیس درخواست کرد مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کند که این مورد موافقت درویش قرار گرفت و مقرر شد شیخ بعد از آمدن به ایران و معارفه رسمی، مبلغی را دریافت کند.

مبلغ قرارداد ستاره جدید پرسپولیس اعلام شد

کار پیوستن شیخ دیاباته ستاره سابق استقلال به پرسپولیس تمام شده است.

پس از جذب لوکادیا با درخواست یحیی گل محمدی، سرخ پوشان به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود بودند و از چند روز قبل مذاکره با شیخ دیاباته را آغاز کردند.

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوب و مثبتی را با آقای گل لیگ نوزدهم انجام دادند و توافقات نهایی هم رسیدند. در حالی مهاجم سابق استقلال به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شده که طبق شنیده ها، باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب گذشته قرارداد دیاباته را به صورت اینترنتی برای این بازیکن فرستاد.

آخرین پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به دیاباته ۳۵۰ هزار دلار بود ولی مهاجم سابق استقلال در مذاکرات خواستار ۴۰۰ هزار دلار شده بود. همچنین دیاباته از مدیران پرسپولیس درخواست کرد مبلغی را به عنوان پیش قرارداد دریافت کند که این مورد موافقت درویش قرار گرفت و مقرر شد شیخ بعد از آمدن به ایران و معارفه رسمی، مبلغی را دریافت کند.

قرارداد دیاباته با پرسپولیس برای یک فصل چیزی حدود ۴۰۰ هزار دلار است که به مراتب کمتر از قرارداد لوکادیا محسوب می شود. دیاباته درحالی به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل شده که پیش از این بازیکنان خارجی مثل گادوین منشا، الونگ الونگ و هوار ملا محمد سابقه بازی برای هر دو تیم بزرگ پایتخت را داشتند.

در این بین ۳ نفر قبلی اول برای پرسپولیس بازی کردند و سپس راهی اردوگاه آبی شدند ولی دیاباته ابتدا در استقلال ۲ فصل بازی کرد و الان راهی پرسپولیس شده است.

دیاباته درحالی بعد از کش و قوس های فراوان راهی پرسپولیس شد که هفته گذشته یکبار به پرسپولیسی ها جواب رد داد. وقتی مدیران پرسپولیس ماجرا را پیگیری کردند و دلیل این موضوع را از دیاباته پرسیدند، مهاجم قصل قبل الغرافه قطر عنوان کرد خانواده اش راضی به حضور در ایران نیستند.

در این بین گفته شد بعضی ها که دوست ندارند دیاباته پرسپولیسی شود، از داخل ایران شیخ را تهدید کردند و همین موضوع باعث شد تا دیاباته قید حضور در پرسپولیس را بزند.

مدیران پرسپولیس که همان زمان همه شرایط این بازیکن را پذیرفته بودند و حتی بلیط پرواز به ایران را هم برای دیاباته گرفته بودند، دوباره طی روزهای گذشته باب مذاکره با شیخ را باز کردند و هرطور شده این بازیکن را راضی به حضور در پرسپولیس کردند.

طبق شنیده ها این بازیکن در آخرین صحبتی که با مدیران پرسپولیس داشته، خواستار این شده که امنیت خودش و خانواده اش تحت هر شرایطی تضمین شود. باشگاه پرسپولیس هم به این بازیکن اطمینان داد در صورت حضور در ایران هیچ مشکلی برای او و خانواده اش رخ نخواهد داد.

آنطور که شنیدیم در صورتیکه ویزای این بازیکن برای حضور در تهران صادر شود، شیخ قبل از بازی چهارشنبه پرسپولیس مقابل صنعت نفت به تهران می آید و به صورت رسمی معارفه خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها