|

شکاری:

مطمئنم در آسیا موفق می‌شویم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: این تیم امسال یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است و مطمئن هستم موفق می‌شویم.

 مطمئنم در آسیا موفق می‌شویم

به گزارش شبکه شرق، رضا شکاری خرید جدید باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیشنهادهایی دیگری داشتم اما انتخاب خودم سپاهان بود، سپاهان باشگاه حرفه‌ای است.

شکاری در مورد کار کردن با مورایس گفت: مورایس فوق‌العاده حرفه‌ای است و نیازی به تعریف من ندارد، خوشحالم در یک باشگاه حرفه‌ای و زیر نظر مربی حرفه‌ای کار می‌کنم و امیدوارم توقع هواداران را برآورده کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان در بین تیم‌های ایرانی حرفه‌ای است، از لحاظ امکاناتی باشگاهی مثل سپاهان ندیدم، این باشگاه‌ها برای بازیکن ارزش زیادی قائل‌ است، در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و مطمئن هستم موفق می‌شویم.

وی تصریح کرد: خیلی اذیت شدم تا به سپاهان بیایم و منتظر یک فرصت هستم تا خودم را نشان دهم، این باشگاه بازیکنان در سطح ملی دارد و در آسیا می‌توانند حرف زیادی برای گفتن داشته باشند. خوشحالم کنار این بازیکنان هستم و به قول مورایس برای کمک به یکدیگر اینجا هستیم و این هدف ما است و این اتفاق در زمین هم رخ می‌دهد، امیدوارم بتوانیم نسبت به فصل گذشته بهتر کار کنم.

شکاری با بیان این‌که سپاهان همیشه مدعی قهرمانی بوده است، گفت: این موضوع فصل گذشته نیز بود ولی بدشانسی آورد، امیدوارم به چیزی که می‌خواهیم برسیم، به چشم دیده‌ام چقدر هواداران سپاهان بعد از عدم کسب نتیجه پشت تیم بودند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم و به هواداران هدیه کنیم.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها