|

یک مهاجم اوکراینی جانشین طارمی

سران باشگاه پورتو با توجه به اینکه مهدی طارمی در آستانه ورود به سال پایانی قراردادش با این باشگاه است، به نظر می‌رسد خود را آماده فروش این مهاجم ایرانی می‌کنند و حتی جانشین او را شناسایی کرده‌اند.

یک مهاجم اوکراینی جانشین طارمی

به گزارش شبکه شرق، باشگاه پورتو یک مهاجم اوکراینی را به عنوان جانشین مهاجم ایرانی خود در نظر دارد.

سران باشگاه پورتو با توجه به اینکه مهدی طارمی در آستانه ورود به سال پایانی قراردادش با این باشگاه است، به نظر می‌رسد خود را آماده فروش این مهاجم ایرانی می‌کنند و حتی جانشین او را شناسایی کرده‌اند. در هفته‌های اخیر از میلان و سویا به عنوان مقاصد احتمالی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یاد شده است.

بر اساس گزارش نشریه «رکورد» پرتغال؛ باشگاه پورتو در صورت جدایی مهدی طارمی در این تابستان از این تیم به دنبال جایگزینی برای خط حمله خود است و آرتم دووبیک مهاجم تیم دنیپروی اوکراین در لیست خریدهای تابستانی این باشگاه پرتغالی است.

طبق این گزارش؛ دووبیک 25 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2025 با باشگاه دنیپرو قرارداد دارد، با رقمی در حدود 20 میلیون یورو می‌تواند در دسترس باشد. این مهاجم اوکراینی فصل اخیر در 39 بازی برای دنیپرو به میدان رفت و آمار 29 گل‌زده و 8 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

طارمی 30 ساله که فصل اخیر با 22 گل‌زده عنوان آقای گلی لیگ برتر پرتغال را از آن خود کرد، در سه فصل اخیر آمار 80 گل‌زده و 49 پاس‌گل در 147 بازی را از خود برجای گذاشته است.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها