|

«مسی» بدون خداحافظی از پاریس رفت

جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن دیشب و پس از بازی این تیم با کلرمون فوت برگزار شد اما مسی و نیمار در بخشی از این جشن شرکت نکردند.

«مسی» بدون خداحافظی از پاریس رفت

به گزارش شبکه شرق، رابطه شکرآب هواداران پاری‌سن‌ژرمن با لیونل مسی و نیمار، ستارگان آرژانتینی و برزیلی این تیم به جشن قهرمانی آبی و قرمزها در لیگ یک فرانسه کشیده شد.

جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته (شنبه) و پس از بازی این تیم با کلرمون فوت در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس برگزار شد اما مسی و نیمار در بخشی از این جشن شرکت نکردند.

پاریسی‌ها در این بازی و در حالی که با ۲ پیش بودند، سه گل دریافت کردند و با شکست فصل را به پایان رساندند.

 رسانه‌های فرانسوی مدعی شدند مسی در زمانی که بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن پس از مراسم اهدای جام قصد داشتند در ورزشگاه دور افتخار بزنند و قهرمانی را با هواداران جشن بگیرند، مسی بلافاصله وارد رختکن شد و نیمار هم به دنبال او رفت.

هواداران افراطی پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف زودهنگام تیم خود در لیگ قهرمانان اروپا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ، انگشت اتهام را به سمت مسی گرفتند و او را به کم‌کاری متهم کردند. برنده هفت توپ طلای جهان چند بار هم توسط آن‌ها هو شد.

پیش از بازی با کلرمون فوت هم و در زمانی که گوینده ورزشگاه نام مسی را اعلام کرد، شماری از هواداران پاری‌سن‌ژرمن او را هو کردند اما ستاره آرژانتینی در حالی که لبخند می‌زد، همراه با سه فرزند خود وارد زمین مسابقه شد. 

پاریسی‌ها همچنین چندی پیش با تجمع مقابل محل اقامت نیمار در پایتخت فرانسه، شعارهایی علیه این ستاره برزیلی سر دادند.

کریستوف گالتیه، سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کلرمون فوت، جدایی مسی از پاریسی‌ها را اعلام کرد و او فصل دیگر در پارک دو پرنس نخواهد بود.

رسانه‌ها مدعی هستند مسی پیشنهادهایی از الهلال عربستان، بارسلونا و اینترمیامی آمریکا دریافت کرده است.

مسی در مصاحبه خداحافظی با وبگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: می‌خواهم از باشگاه، شهر پاریس و مردم آن برای این ۲ سال تشکر کنم. بهترین‌ها را برای آینده شما آرزومندم.

مسی در مدت حضور در پاریس، ۲ بار قهرمان لیگ و یک بار قهرمان سوپرجام شد. قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به همراه آرژانتین همچنین رکورد ۳۲ گل و ۳۵ پاس گل را با لباس آبی و قرمز تیم پایتخت فرانسه از خود به جای گذاشت.

روزنامه انگلیسی سان نیز پیش از این نیز خبر داده بود نیمار علاقه‌مند به حضور در منچستریونایتد است و اگر پیشنهاد شیاطین سرخ به دست او برسد، پاریس را ترک خواهد کرد.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها