|

ادعای یک رسانه فرانسوی:

پیوستن مسی به الهلال قطعی شد

بر اساس ادعای یک رسانه معتبر فرانسوی، پیوستن لیونل مسی به الهلال عربستان قطعی است.

پیوستن مسی به الهلال قطعی شد

به گزارش شبکه شرق، لیونل مسی که این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است، گفته می‌شود جدایی‌اش از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری با منقضی شدن قرارداد فعلی‌اش قطعی است. خبرگزاری فرانسه (AFP) دقایقی پیش در خبری فوری گزارش داد؛ طبق گفته منابع نزدیک به مذاکرات، رفتن مسی به عربستان برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش قطعی و تمام شده است. باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی وسوسه‌انگیز به برنده هفت توپ طلا ارائه کرده است که به واسطه آن مسی 35 ساله دستمزدی 400 میلیون یورویی در هر فصل دریافت خواهد کرد.

مسی 35 ساله که به خاطر سفر غیرمجازش به عربستان در پی شکست 3 بر یک تحقیرآمیز پاری‌سن‌ژرمن مقابل لوریان در هفته سی‌وسوم لوشامپیونه مجبور به عذرخواهی از این باشگاه فرانسوی و هواداران این تیم شد، تاکنون در 71 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 31 گل، 34 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

پس از جام جهانی 2022 قطر بود که کریستیانو رونالدو دیگر فوق‌ستاره جهان فوتبال به‌عنوان بازیکن آزاد با امضای قراردادی دو و نیم ساله به النصر عربستان پیوست. رونالدوی 37 ساله در این تیم عربستانی دستمزد فوتبالی‌اش به ازای هر فصل نزدیک به 90 میلیون دلار است و با احتساب بندهای تبلیغاتی و اسپانسری تضمین شده موجود در این قرارداد، دستمزد او در هر فصل در مجموع به نزدیک 200 میلیون دلار می‌رسد.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها