|

گل‌محمدی: امیدوارم بهترین فرد دربی، داور باشد

سرمربی پرسپولیس گفت: تا این جا عملکرد خوبی داشتیم و قهرمان لیگ شدیم؛ اما کارمان تمام نشده است. دنبال این هستیم فصل را با قدرت تمام کنیم و جام حذفی را هم به دست بیاوریم.

گل‌محمدی: امیدوارم بهترین فرد دربی، داور باشد

به گزارش شبکه شرق، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی گفت: این بازی آخرین بازی فصل ما است. تا این جا عملکرد خوبی داشتیم و قهرمان لیگ شدیم؛ اما کارمان تمام نشده است. دنبال این هستیم فصل را با قدرت تمام کنیم و جام حذفی را هم به دست بیاوریم.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود چون استقلال قهرمان لیگ نشده و ما قهرمان شدیم و به همین خاطر در فینال جام حذفی استقلال انگیزه بیشتری دارد حرف درستی نیست. انگیزه‌های ما برای گرفتن جام‌های بیشتر هیچ وقت کم نمی شود. البته آخر لیگ است و بازیکنان تحت فشار شدید جسمی هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه نظری درباره تیم داوری دربی دارد، تصریح کرد: دوست دارم تمرکزم روی بازی باشد. همه چیز روشن است. برای تیم داوری در بازی فردا آرزوی موفقیت دارم. داوران‌ خوبی قرار است این بازی را قضاوت کنند. امیدوارم بهترین فرد دربی، داور باشد. اتفاقی رخ نداده که راجع به آن حرف بزنم. بعد از بازی در مورد خیلی از مسائل فنی صحبت می‌کنم اما هم عصر امروز باید تمرین خوبی داشته باشم و هم باید برای تصمیمات بازی فردا تمرکز کنیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه احتمال دارد دربی به پنالتی کشیده شود، عنوان کرد: این‌ هفته روی پنالتی زیاد کار کردیم. از طرفی بیرانوند را داریم که در مهار پنالتی مهارت دارد. امیدوارم بازی به پنالتی نکشد و قبل از پایان بازی نتیجه برای ما باشد و به اما و اکر کشیده نشود. هدف ما این است که در ۹۰ دقیقه بازی را ببریم

وی درباره مصدومان پرسپولیس گفت: تنها مصدوم پرسپولیس پریرا است و مصدوم دیگری نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد تغییر پست وحید امیری خاطرنشان کرد: ترکیب بر اساس نیاز تیم چیده می‌شود. وحید در مواقعی هافبک و در برخی بازی‌ها دفاع چپ بازی‌ کرد. او بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. او الگوی مناسبی برای جوان ها است و خودم دوست ندارم فوتبالش تمام شود. دوست دارم ۲۰ سال دیگر در فوتبال باشد. وحید را دوست داریم.

گل‌محمدی درباره وضعیت آل‌کثیر گفت: عیسی هم به تیم کمک کرده است. ما یک تیم و مجموعه خوب هستیم. بازیکنان این تیم کارهای بزرگی کردند و قابل تقدیر هستند. نفراتی داریم که در شرایط سخت تصمیمات خوب گرفتند. از مشکلات دم‌ نزدند و فقط جنگیدند و مبارزه کردند.

وی در مورد اینکه آیا افتخارات برانکو را تکرار می‌کند، گفت: همه می‌دانیم زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که بود او تیم را جمع کرد و افتخارات زیادی کسب کرد. خیلی چیزها از برانکو یاد گرفتم و او پایه کذار موفقیت‌های زیادی بود.

سرمربی پرسپولیس افزود: مربیانی بودند مثل پروین که در دوران بی‌پولی، پرسپولیس را حمع کرد. برانکو هم زحمت زیادی کشید و به وجودش افتخار می‌کنیم. امیدوارم ادامه دهنده راهش باشیم.

وی در مورد آینده مربیگری‌اش گفت: الان نمی‌خواهیم ذهن ها را درگیر کنیم. من یکسال دیگر قرارداد دارم بعد از بازی با مسئولان باشگاه جلسه خواهیم داشت.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها