|

کارشناس داوری فوتبال:

برای پرسپولیس یک پنالتی گرفته نشد

یک کارشناس داوری فوتبال گفت: تنها اشتباه تیم داوری که نیاز به VAR داشت در دقیقه ۳۹ در محوطه جریمه استقلال رخ داد که از چشم داور دور ماند.

برای پرسپولیس یک پنالتی گرفته نشد

به گزارش شبکه شرق، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: یک پنالتی برای پرسپولیس در دقیقه ۳۹ گرفته نشد.

یکصدمین شهرآورد تاریخ فوتبال کشور با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و سرخ‌پوشان با این برتری به صدر جدول صعود کرد.

حیدر سلیمانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکرد پیام حیدری در این دیدار اظهار داشت: تیم داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت و در این دیدار ۲ صحنه مشکوک داشتیم. اولین صحنه در دقیقه ۶ بازی در محوطه پرسپولیس اتفاق افتاد. تصمیم حیدری در این صحنه درست بود. چون توپ ابتدا به پای مدافع و بعد در ادامه به دست او برخورد کرد و خطای هندی رخ نداده و ادامه بازی کاملا درست بود.

وی افزود: در رابطه با اخطارهایی که داده شد نیز همه آن‌ها به درستی بود. تنها اشتباه تیم داوری که نیاز به VAR داشت در دقیقه ۳۹ در محوطه جریمه استقلال رخ داد که از چشم داور دور ماند. لحظه‌ای که یامگا در محاسبات خود اشتباه می‌کند و باعث سرنگونی مهدی ترابی در محوطه جریمه می‌شود. حیدری در این صحنه دید مناسب را نداشت و به نظر من پرسپولیس یک پنالتی در این دیدار طلب دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک صحنه در اواخر نیمه دوم پیش آمد که ابتدا حیدری خطای بازیکنان پرسپولیس را اعلام کرد اما به اشتباه در ادامه خطای بازیکنان استقلال را اعلام کرد که باعث عصبانیت ریکاردو ساپینتو شد. اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی در این دیدار داشت.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها