|

مدیرعامل پرسپولیس:

هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم/ این برد نوش جان هواداران

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص برگزاری مجمع باشگاه، عنوان کرد: ابقای من دست مجمع است و باید از آنها بپرسید. با ورود بورس همه چیز شفاف شده است.

هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم/ این برد نوش جان هواداران

به گزارش شبکه شرق، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و هیچ موقعیتی استقلال در طول ۹۰ دقیقه ندادیم.

رضا درویش عصر یکشنبه در پایان شهرآورد پایتخت که با برتری یک بر صفر تیمش همراه شد، اظهار کرد: این بهترین هدیه‌ای بود که می‌شد در این روز خجسته به هواداران داد. قبل بازی به هواداران گفتم این تیم آماده پیروزی است و دیدید که موقعیتی هم به حریف ندادند. نوش جان هوادارانمان باشد که با همه سعی و تلاش می‌خواستند تیم را تشویق کنند.

وی افزود: بازیکنان ما خوشبختانه دنبال پاداش نیستند. وظیفه ماست که پاداش بدهیم. چند بازی اخیر را هم بردند، اما چون می‌دانستند موقعیت تیممان چگونه است و باید بدهی بدهیم، پاداش را ندادیم. اما یقینا برای این بازی پاداش ویژه گذاشته‌ایم.

درویش بیان کرد: دیدید فضای دور استادیوم باید به جهت تغییر ساعت بازی، باید نوع تبلیغاتش عوض می‌شد، چون آفتاب می‌خورد اما اینجا باز هم ایرانسل کمال همکاری را انجام داد و گفت عیبی ندارد و مهم این است که تیم تقویت شود.

مدیرعامل پرسپولیس، گفت: چند روز گذشته با استانداری و سازمان لیگ صحبت کردیم و شورای تامین با ما همکاری داشت. خوشبختانه تا آخرین لحظه سکوها اضافه شد.

وی در خصوص برگزاری مجمع باشگاه، عنوان کرد: ابقای من دست مجمع است و باید از آنها بپرسید. با ورود بورس همه چیز شفاف شده است.

شهرآورد صدم پایتخت با یک گل به سود پرسپولیس خاتمه یافت و این تیم با ۵۷ امتیاز صدرنشین و استقلال در امتیاز ۵۵ باقی ماند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها