|

پرسپولیس در لیست نامزدهای محبوب‌ترین باشگاه‌های جهان

نشریه اسپانیایی مارکا در یک نظرسنجی برای معرفی محبوب‌ترین تیم‌‌های فوتبال باشگاهی جهان نام پرسپولیس را هم قرار داده است.

پرسپولیس در لیست نامزدهای محبوب‌ترین باشگاه‌های جهان

به گزارش شبکه شرق، سایت اینترنتی نشریه مارکا چاپ مادرید، در یک   نظرسنجی   فهرستی از باشگاه‌های فوتبال سرشناس در اقصی نقاط جهان را منتشر کرده و به کاربران خود این فرصت را داده که محبوب‌ترین و منفورترین تیم‌های خود را با امتیاز دادن به گزینه‌های موجود انتخاب کنند.

 در این فهرست نام تنها دو باشگاه از قاره آسیا دیده می‌شود که یکی از آنها پرسپولیس است و دیگری النصر عربستان که البته به نظر می‌رسد گزینه دوم بیشتر به سبب حضور کریستیانو رونالدو در این فهرست قرار گرفته باشد تا محبوبیتی که پیش از ورود این ستاره پرتغالی هم داشت.

کاربران سایت مارکا به هر یک از تیم‌های فهرست 28 تیمی می‌توانند از صفر تا 10 امتیاز بدهند و در چند ساعت اولیه این نظرسنجی و شرکت نزدیک به 165 هزار کاربر، پرسپولیس بالاتر از تیم‌‌های مانند رجا کازابلانکای مراکش، الاهلی مصر، النصر و پاری‌سن‌ژرمن در رده بیست‌و‌چهارم قرار داشت.

فهرست کامل تیم‌های حاضر در نظرسنجی مارکا شامل، رئال مادرید(اسپانیا)، لیورپول(انگلیس)، میلان(ایتالیا)، آژاکس(هلند)، منچستریونایتد(انگلیس)، پورتو و بنفیکا(پرتغال)، بایرن مونیخ(آلمان)‌ بوکا جونیورز و ریورپلاته (آرژانتین)، یوونتوس(ایتالیا)، سانتوس(برزیل)، فلامنگو(برزیل)، پالمیراس(برزیل)، پنیارول(اروگوئه)، لس‌آنجلس گلکسی (آمریکا)، کولو کولو (شیلی)، استوا بخارست (رومانی)، گالاتاسرای (ترکیه)، کلوب آمه‌ریکا(مکزیک)، اتلتیکو مادرید و بارسلونا (اسپانیا)، اتلتیکوناسیونال (برزیل)، پرسپولیس (ایران)، رجا کازابلانکا (مراکش)، الاهلی (مصر)، النصر (عربستان)، پاری‌سن‌ژرمن (فرانسه) می‌شود.

مارکا محبوب ترین باشگاه ها

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها