|

بیانیه باشگاه پرسپولیس برای طرفداران زن پرسپولیسی

​پرسپولیسی‌ها در ارتباط با حضور زنان به موارد مهم مرتبط با این موضوع پرداخته و از هوادارانشان خواسته اند تحت هیچ شرایطی بدون در دست داشتن بلیط به استادیوم نروند.

بیانیه باشگاه پرسپولیس برای طرفداران زن پرسپولیسی

در حالی که گفته می‌شود قرار است امروز تعدادی از طرفداران خانم پرسپولیسی برای تماشای بازی این تیم راهی استادیوم آزادی شوند باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

پرسپولیسی‌ها در ارتباط با حضور زنان به موارد مهم مرتبط با این موضوع پرداخته و از هوادارانشان خواسته اند تحت هیچ شرایطی بدون در دست داشتن بلیط به استادیوم نروند.

در بخشی از این بیانیه آمده: «هواداران تنها در صورتی راهی ورزشگاه شوند که بلیط الکترونیک را تهیه کرده باشند و بدون بلیط به طور جدی از مراجعه به ورزشگاه خودداری کنند».

در این اطلاعیه آمده است: قبل از هر چیز خشنود هستیم؛ با همراهی و تلاش‌های دستگاه‌های مختلف، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال، شاهد حضور بانوان هوادار در ورزشگاه‌ها هستیم. بدیهی است با توجه به استقبال، هیجان و اشتیاق بالا و غیر قابل وصفی که وجود دارد، ظرفیت کنونی پاسخ‌گوی نیاز کنونی نخواهد بود. از این رو هواداران عزیز را به این مساله توجه می‌دهیم که رعایت موارد مورد اشاره، شرایط حضور بیشتر بانوان محترم را فراهم خواهد کرد.

قبل از هرچیز بار دیگر تاکید می‌شود برای جلوگیری از اختلال در نظم، مجموعه هواداران تنها در صورتی راهی ورزشگاه شوند که بلیت الکترونیک را تهیه کرده باشند و بدون بلیت به طور جدی از مراجعه به ورزشگاه خودداری کنند. این مساله در ارتباط با حضور بانوان محترم از آن جهت بیشتر اهمیت خواهد داشت که عدم رعایت آن ضمن ایجاد مشکل برای ایشان، برای هوادارانی که با تهیه بلیت در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند نیز مشکل ساز می‌شود.

هواداران همچنین باید موارد دیگری را هم رعایت کنند. از جمله وسایلی که باید همراه داشته باشند یا از همراه داشتن آنها پرهیز کنند. طبعا همراه داشتن هر وسیله‌ نوک تیز، بُرنده و حتی غیر بُرّنده‌ای که امکان آسیب زدن به دیگران با آن وجود داشته باشد، ممنوع است. بانوان عزیز که به هر روی تجربه حضور در ورزشگاه را نداشته‌اند، توجه داشته باشند بسیاری از وسایل معمول که به صورت روزمره همراه ایشان است، جزو اقلامی است که منع ورود به ورزشگاه را دارد. از جمله باید به وسایلی اشاره کرد که امکان پرت کردن آنها وجود دارد و از این رو مسوولان انتظامی و حفاظتی مستقر در ورزشگاه وظیفه دارند جلوی ورود این اقلام را بگیرند. حتی بطری آب نیز می‌تواند جزو چنین مواردی باشد و تهیه آب و نیازمندی‌هایی از این دست از بوفه امکان‌پذیر است. همچنین به عنوان نمونه می‌توان از شیشه‌های ادوکلن، اسپری‌ها یا پاور بانک‌ها نام برد.

ترجیح بر این است که تا حد امکان از همراه داشتن وسایل غیر ضروری و کیف دستی خودداری شود.

توجه به این موارد حائز اهمیت است.

همچنین طبق اطلاع رسانی سامانه فروش بلیت الکترونیک، ورود بانوان محترم از ضلع شرقی ورزشگاه، پارکینگ شماره ۲۱، است. برای عبور از گیت‌های کنترل تردد نیز حتما کارت ملی، همراه داشته باشید. توجه کنید که دستگاه تنها با خواندن کارت ملی و در صورتی که از قبل، با همان کد بلیت تهیه شده باشد، مجوز عبور خواهد داد. در غیر این صورت همراه داشتن چاپ بلیت به صورتی که بارکد آن خوانا باشد الزامی است.

توجه داشته باشید گیت‌های ورودی در ورزشگاه تنها مجوز عبور به بلیت معتبر برای همان موقعیت را خواهند داد. لذا بلیت خریداری شده برای موقعیت شمال، جنوب و جایگاه‌ها تنها در گیت‌های ورودی مربوط به همان موقعیت معتبر خواهند بود و در ورودی‌های دیگر ورزشگاه مجوز عبور نخواهند داشت. این قانون فارغ از خانم و یا آقا بودن هواداران محترم و برای تمامی تماشاگران یکسان است.

از همراه داشتن کیف دستی و هرگونه اقلام ممنوعه و خطر ساز و یا هر شیء که قابلیت پرتاب داشته باشد جدا خودداری نمایید. از ورود این اقلام هنگام ورود به استادیوم جلوگیری خواهد شد.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها